Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Jan Šolta, Head of Shopping Experience v Cocoon Prague, rozoberá spolu s Ankou a Naďou svet shopper marketingu – od prešľapov po úspechy. Prečo je shopper kľúčový, čo funguje a aké tipy vám môžu pomôcť uspieť? Dozviete sa viac v epizóde!
Lukáš a Barborka Miklušákovci premenili nápad s balónmi na obľúbenú značku medzi celebritami. V Levosphere sme im vytvorili Biznis Marketingovú Stratégiu, ktorá im pomohla odlíšiť sa na trhu. Zistite, čo ich viedlo k rebrandingu a ako riešia výzvy cenotvorby v dekoráciách, ktoré prinášajú zákazníkom skutočnú hodnotu.
Rozhovor pre Podnicast s Peťom Chodelkom o procese tvorby biznis marketingovej stratégie, spolu s prezentovaním tvorby na reálnom príklade.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
V epizóde sa rozprávame s Richardom Němcom, CEO spoločnosti Vision Thing, o revolúcii v outdoorovej reklame.
V epizóde sa rozprávame o tom, čo to dynamický pricing je a čo do vášho biznisu môže priniesť.
Nina Weisslechner nám, ako dizajnérka a výtvarníčka vysvetľuje, ako by mala vyzerať dobrá vizuálna identita.
Témou rozhovoru sú významné míľniky, ktoré značka Bepon vo svojej histórii pôsobenia dokázala a stala sa tak celoslovenským brandom.
Témou rozhovoru sú marketingové 4P a ich prepojenie na značku.
Rozhovor o distribúcií a marketingovej stratégií značky BioRuža.
Rozhovor o tom, ako sa značke DiXi podarilo stať najpredávanejšou značkou roka medzi šampónmi.