Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Matej Valo, kreatívec a copywriter s viac ako 10-ročnou skúsenosťou, hovorí o tom, prečo je kreativita trénovateľná zručnosť, aké techniky pomáhajú pri vymýšľaní nápadov a ako prekonať strach z riskovania pri tvorbe kreatívnych konceptov.
Michaela Kralovičová, CEO spoločnosti Infinity Standard a Infinity Forwarding. Má viac ako desať rokov skúseností v zahraničnom obchode a logistike. Dozviete sa, ako znalosť čínskej kultúry a jazyka ovplyvňuje úspech podnikania s Áziou, aké sú riziká obchodovania bez jazykových zručností a osvedčené tipy na prekonávanie problémov pri dovoze tovaru z Číny.
Rozprávame sa s Jánom Brejchom, CMO značky VAFO, o tom, ako rodinná firma s 30-ročnou históriou vyrástla na globálneho lídra v krmivách pre domáce zvieratá. VAFO dnes riadi portfólio viac než 15 značiek na 80 trhoch, pričom ich úspech stojí na kvalite produktov a konzistentnej marketingovej stratégii.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Diskutujeme s Tomášom Mrkvičkom o jeho ceste k stratégii, úlohe komunikačného stratéga pri tvorbe kampaní a dôležitosti poznania zákazníka.
Monika Žiláková, odborníčka v medical marketingu a Specialized Nutrition Marketing Leader pre Českú a Slovenskú republiku v spoločnosti Danone Nutricia, nás prevedie svetom špeciálnej výživy. V epizóde sa dozviete o fungovaní medical marketingu, dôležitosti edukácie pre odborníkov a rodičov a o prispôsobení marketingovej stratégie rôznym cieľovým skupinám.
Dominik Dolejš, marketingový riaditeľ PLANEO, vysvetľuje ako spoločnosť prešla na omnichannel stratégiu počas pandémie a prečo bol rebranding kľúčovým krokom pre modernizáciu značky. Zároveň hovorí o dôležitosti silnej značky, ktorý dokáže oslabiť vplyv ceny v konkurenčnom segmente.
Rozhovor s Máriou Auxtovou, country manažérkou spoločnosti Shoptet, o tom, ako sa malé a stredné e-shopy vyrovnali s výzvami a príležitosťami roku 2023. O podpore, ktorú Shoptet poskytuje, a trendoch, ktoré formujú budúcnosť slovenského e-commerce.
Rozhovor s Rasťom Kiavčinom, obsahovým stratégom, nielen o tom, ako tvoriť obsah, ktorý zaujme, ale aj o zmenách a výzvach Instagramu pre tvorcov.
Rozhovor s Honzom Mayerom, Managing Directorom v CZ a SK Heureka Group o e-commerce, aktuálnom stave a prežití e-shopov na vysoko saturovanom trhu.
Rozhovor pre Podnicast s Peťom Chodelkom o procese tvorby biznis marketingovej stratégie, spolu s prezentovaním tvorby na reálnom príklade.