Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Jana Tomas známa aj ako janatini nám v rozhovore prezrádza, ako sa dostala od influencerstva ku vlastnej značke.
Príbeh o značke, ktorú založili študenti, je dôkazom toho, že vek nezohráva rolu v úspechu značky.
Monika Kľusková z Muzikeru nám z vlastnej praxe odhaľuje, ako na rebranding značky.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Rozhovor s Jánom Müllerom o tom, ako sa im podarilo dostať od nápadu k veľkej holdingovej spoločnosti.
Rozhovor na tému, ako riadiť cashflow podniku a ako dostať firmu zo straty, ak sa do nej dostane.
Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase - od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.
Anka Sabolová a Naďa Kacera nám v podcaste odhaľujú cestu k namingu - tvorbe názvu značky.
Slavomíra Nováková nám odhaľuje cestu jej značky Travego Tour počas neistých pandemických rokov a rokov skúšaných kolísaním ekonomických ukazovateľov vo svete.
Rozprávame sa o tom, ako sa značke Curaprox podarilo na slovenskom trhu vybudovať silnú pozíciu. Venujeme sa aj téme strategického PREČO.
Rozhovor o tom, ako sa značke DiXi podarilo stať najpredávanejšou značkou roka medzi šampónmi.