Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Nina Weisslechner nám, ako dizajnérka a výtvarníčka vysvetľuje, ako by mala vyzerať dobrá vizuálna identita.
Monika Kľusková z Muzikeru nám z vlastnej praxe odhaľuje, ako na rebranding značky.
Témou rozhovoru sú významné míľniky, ktoré značka Bepon vo svojej histórii pôsobenia dokázala a stala sa tak celoslovenským brandom.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Témou rozhovoru je filozofia značky, a to, ako to vyzerá, keď do potravinového segmentu vstúpi inovátor.
Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase - od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.
Anka Sabolová a Naďa Kacera nám v podcaste odhaľujú cestu k namingu - tvorbe názvu značky.
Témou rozhovoru sú marketingové 4P a ich prepojenie na značku.
Rozprávame sa o tom, ako sa značke Curaprox podarilo na slovenskom trhu vybudovať silnú pozíciu. Venujeme sa aj téme strategického PREČO.
Rozhovor o tom, ako sa značke DiXi podarilo stať najpredávanejšou značkou roka medzi šampónmi.
Anka a Naďa boli hostkami v podcaste Marketing k obedu s Jánom Laurenčíkom. Rozprávali sa spolu o marketingovej stratégií a o tom, či sa dá bez nej žiť a ak áno, ako dlho.