Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Spoločne sme sa v rozhovore ponorili do vysoko saturovaného sveta spotrebnej elektroniky.
Vedeli ste, že 95% nákupných rozhodnutí sa deje práve v podvedomí? Vojtěch nám prezrádza, ako zistiť zákaznícke potreby, aj keď sa dejú v podvedomí a ako nám vedia dáta pomôcť pri budovaní značky.
Rozhovor o značke Pelikán a jej ceste až na vrchol segmentu a o investičných skúsenostiach Tatiany Ondrejkovej zo show Jama Levova.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Spoločne sme sa rozprávali o tom, prečo je dôležité venovať sa slovu v marketingu a prečo nepísať texty len intuitívne.
O budovaní reputácie krajiny sme sa rozprávali so Zuzanou Mikulášovou, výkonnou riaditeľkou OZ Brand Slovensko.
Témou rozhovoru je brand equity, teda hodnota značky. Taktiež aj zistenia zo štúdie Brand Z, v ktorej sa skúmalo to, čo odlišuje úspešnejšie značky od menej úspešných.
Rozprávame sa o Biznis Marketingovej Stratégii™ a o tom, prečo ju každá firma potrebuje.
V podcaste nám DJ EKG prezrádza, ako sa mu podarilo z detského sna vytvoriť realitu úspešného umelca.
Martin a Hana nám v podcaste hovoria o monetizácii a natívnej reklame v podcastoch. Tiež prezrádzajú, ako sa dá využiť reklama v podcastoch lepšie.
Vývoj značky Metalinox od kovovýroby až ku ambicióznej značke Ambisio.