Kde sa môžem učiť z marketingových príbehov reálnych podnikateľov?

Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.

200 000 +

vypočutí podcastov

800 +

poslucháčov týždenne

160 +

praktických a vzdelávacích rozhovorov

4

nové podcasty mesačne

3

roky vydávania podcastov

Hosť podcastu

Aký je rozdiel medzi vizuálnou identitou za 1 000 € v. 10 000 €?

Nina Weisslechner nám, ako dizajnérka a výtvarníčka vysvetľuje, ako by mala vyzerať dobrá vizuálna identita.

Hosť podcastu

Muziker - Ako rebrandovať značku bez straty doterajších úspechov?

Monika Kľusková z Muzikeru nám z vlastnej praxe odhaľuje, ako na rebranding značky.

Hosť podcastu

Bepon - Ako udržať krok s dobou, keď ste tradičná značka?

Témou rozhovoru sú významné míľniky, ktoré značka Bepon vo svojej histórii pôsobenia dokázala a stala sa tak celoslovenským brandom.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Hosť podcastu

Powerlogy - Chcete dôkaz, že filozofia značky funguje?

Témou rozhovoru je filozofia značky, a to, ako to vyzerá, keď do potravinového segmentu vstúpi inovátor.

Hosť podcastu

Ako si podmaniť niche segment v gastre?

Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase - od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.

Hosť podcastu

Chcete funkčný a zapamätateľný názov značky?

Anka Sabolová a Naďa Kacera nám v podcaste odhaľujú cestu k namingu - tvorbe názvu značky.

Hosť podcastu

Chcete mať súhru 4P & značky a zistiť, ako to robí Coca-Cola?

Témou rozhovoru sú marketingové 4P a ich prepojenie na značku.

Hosť podcastu

Curaprox - Je vaše strategické PREČO kľúčom k úspechu?

Rozprávame sa o tom, ako sa značke Curaprox podarilo na slovenskom trhu vybudovať silnú pozíciu. Venujeme sa aj téme strategického PREČO.

Hosť podcastu

DiXi - Môžu konzervatívni zákazníci ovplyvniť redizajn značky?

Rozhovor o tom, ako sa značke DiXi podarilo stať najpredávanejšou značkou roka medzi šampónmi.

Hosť podcastu

Ako dlho vydržíte bez marketingovej stratégie?

Anka a Naďa boli hostkami v podcaste Marketing k obedu s Jánom Laurenčíkom. Rozprávali sa spolu o marketingovej stratégií a o tom, či sa dá bez nej žiť a ak áno, ako dlho.

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“