Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Témou rozhovoru je komunikácia a ako pristupovať k marketingu, keď cieľom nie je predaj.
Témou rozhovoru je filozofia značky, a to, ako to vyzerá, keď do potravinového segmentu vstúpi inovátor.
Témou rozhovoru je obchodovanie a to, prečo je dobré mať v tíme vzdelaného (externého) obchodného zástupcu.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Rozhovor na tému, ako riadiť cashflow podniku a ako dostať firmu zo straty, ak sa do nej dostane.
Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase - od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.
Anka Sabolová a Naďa Kacera nám v podcaste odhaľujú cestu k namingu - tvorbe názvu značky.
Slavomíra Nováková nám odhaľuje cestu jej značky Travego Tour počas neistých pandemických rokov a rokov skúšaných kolísaním ekonomických ukazovateľov vo svete.
Michal Bužek vysvetľuje nie celkom sexi, no dôležitú tému, ktorou je novela zákona o online marketingu - aké zmeny priniesla a čo to znamená pre firmy.
Témou rozhovoru sú marketingové 4P a ich prepojenie na značku.
Rozprávame sa o tom, ako sa značke Curaprox podarilo na slovenskom trhu vybudovať silnú pozíciu. Venujeme sa aj téme strategického PREČO.