Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Rozhovor s Máriou Auxtovou, country manažérkou spoločnosti Shoptet, o tom, ako sa malé a stredné e-shopy vyrovnali s výzvami a príležitosťami roku 2023. O podpore, ktorú Shoptet poskytuje, a trendoch, ktoré formujú budúcnosť slovenského e-commerce.
Rozhovor s Rasťom Kiavčinom, obsahovým stratégom, nielen o tom, ako tvoriť obsah, ktorý zaujme, ale aj o zmenách a výzvach Instagramu pre tvorcov.
Rozhovor s Honzom Mayerom, Managing Directorom v CZ a SK Heureka Group o e-commerce, aktuálnom stave a prežití e-shopov na vysoko saturovanom trhu.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Rozhovor pre Podnicast s Peťom Chodelkom o procese tvorby biznis marketingovej stratégie, spolu s prezentovaním tvorby na reálnom príklade.
Rozhovor s Michalom Benatzkym, CMO spoločnosti Upgates, odhaľuje súčasný stav e-commerce v Česku a na Slovensku a poskytuje kľúčové rady pre úspech v konkurencii s marketplaces.
Rozhovor s LinkedIn kolotočármi, Michal Ukropec a Michal Gula, technologickí nadšenci a tvorcovia digitálnych dvojčiat. Dávajú nám praktické rady pre biznis úspech na LinkedIn.
V epizóde sa rozprávame s Richardom Němcom, CEO spoločnosti Vision Thing, o revolúcii v outdoorovej reklame.
Rozhovor s autorkou knihy Umenie podnikať, Simonou Kubán a podnikateľkou Táňou Ondrejkovou nielen o tom, ako vznikala táto kniha a prečo zvolili takýto názov. Ale aj o tom, ako skĺbiť osobný život s podnikaním.
Rozhovor s Michalom Meškom, lídrom Martinusu o tom, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prsperujúcu značku. Diskutujeme o hodnotách, ktoré sú základom ich stratégie, a o tom, prečo sú také kľúčové pre ich úspech.
Martina Melicherová, Marketing communication director značky Decathlon hovorí o revolučnom rebrandingu značky a o tom, čo bolo hnacím motorom k tomuto rozhodnutiu.