Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Peter Hajduček nám v podcaste rozpráva, ako sa mu podarilo zo značky Footshop spraviť ikonickú streetweatovú značku, ktorá sa stala najsledovanejšou firmou na sociálnych sieťach v Česku.
Peter prezrádza, aký je rozdiel v tvorbe kampaní v online vs. offline a čo všetko si potrebujete zodpovedať pri tvorbe kreatívnej kampane.
V epizóde sa rozprávame o tom, čo to dynamický pricing je a čo do vášho biznisu môže priniesť.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
PR nie sú len články v médiách, je to oveľa širšie. Čo všetko patrí pod PR a ako s ním pracovať, aby ste mali s verejnosťou dobré vzťahy, prezrádza Gabriel Tóth.
Spoločne sme sa v rozhovore ponorili do vysoko saturovaného sveta spotrebnej elektroniky.
V epizóde sme sa rozprávali aj o tom, ako svedomito sa chalani pripravujú na nahrávania a čo vďaka ich podcastu chcú dosiahnuť v marketingovom svete.
Vedeli ste, že 95% nákupných rozhodnutí sa deje práve v podvedomí? Vojtěch nám prezrádza, ako zistiť zákaznícke potreby, aj keď sa dejú v podvedomí a ako nám vedia dáta pomôcť pri budovaní značky.
Témou podcastu je umelá inteligencia a jej význam v súčasnom e-commerce svete.
Rozprávali sme sa o tom, prečo aj SEO potrebuje svoju stratégiu.
Rozhovor o svete rodinných podnikoch - ich fungovaniu, nástupníctvu, ale aj marketingu, ktorý je častokrát v rodinných podnikoch výbušninou.