Kde sa môžem učiť z marketingových príbehov reálnych podnikateľov?

Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.

200 000 +

vypočutí podcastov

800 +

poslucháčov týždenne

160 +

praktických a vzdelávacích rozhovorov

4

nové podcasty mesačne

3

roky vydávania podcastov

Hosť podcastu

Viete, ako sa robí marketing inštitúcií vo verejnej správe?

Témou rozhovoru je komunikácia a ako pristupovať k marketingu, keď cieľom nie je predaj.

Hosť podcastu

Powerlogy - Chcete dôkaz, že filozofia značky funguje?

Témou rozhovoru je filozofia značky, a to, ako to vyzerá, keď do potravinového segmentu vstúpi inovátor.

Hosť podcastu

Deal Factory - Dobrý obchodník predá aj vodu v koši, je to naozaj tak?

Témou rozhovoru je obchodovanie a to, prečo je dobré mať v tíme vzdelaného (externého) obchodného zástupcu.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Hosť podcastu

Dá sa prežiť, keď sa dostane firma do krízy?

Rozhovor na tému, ako riadiť cashflow podniku a ako dostať firmu zo straty, ak sa do nej dostane.

Hosť podcastu

Ako si podmaniť niche segment v gastre?

Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase - od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.

Hosť podcastu

Chcete funkčný a zapamätateľný názov značky?

Anka Sabolová a Naďa Kacera nám v podcaste odhaľujú cestu k namingu - tvorbe názvu značky.

Hosť podcastu

Implementovať stratégiu v čase krízy?

Slavomíra Nováková nám odhaľuje cestu jej značky Travego Tour počas neistých pandemických rokov a rokov skúšaných kolísaním ekonomických ukazovateľov vo svete.

Hosť podcastu

Musíte skutočne nahrávať každý telefonát s cieľom predaja?

Michal Bužek vysvetľuje nie celkom sexi, no dôležitú tému, ktorou je novela zákona o online marketingu - aké zmeny priniesla a čo to znamená pre firmy.

Hosť podcastu

Chcete mať súhru 4P & značky a zistiť, ako to robí Coca-Cola?

Témou rozhovoru sú marketingové 4P a ich prepojenie na značku.

Hosť podcastu

Curaprox - Je vaše strategické PREČO kľúčom k úspechu?

Rozprávame sa o tom, ako sa značke Curaprox podarilo na slovenskom trhu vybudovať silnú pozíciu. Venujeme sa aj téme strategického PREČO.

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“