Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
V podcaste nám DJ EKG prezrádza, ako sa mu podarilo z detského sna vytvoriť realitu úspešného umelca.
Vývoj značky Metalinox od kovovýroby až ku ambicióznej značke Ambisio.
Príbeh rodinného podniku od chýb, ktoré sprevádzali vznik značky až po jasnú víziu.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Rozhovor o tom, prečo bolo pre Terno nevyhnutné vytvorenie 2 značiek a ako sa im darí budovať dve odlišné značky pod jednou strechou.
Jana Tomas známa aj ako janatini nám v rozhovore prezrádza, ako sa dostala od influencerstva ku vlastnej značke.
Príbeh o značke, ktorú založili študenti, je dôkazom toho, že vek nezohráva rolu v úspechu značky.
Rozhovor s Jánom Müllerom o tom, ako sa im podarilo dostať od nápadu k veľkej holdingovej spoločnosti.
Témou rozhovoru sú významné míľniky, ktoré značka Bepon vo svojej histórii pôsobenia dokázala a stala sa tak celoslovenským brandom.
Témou rozhovoru je filozofia značky, a to, ako to vyzerá, keď do potravinového segmentu vstúpi inovátor.
Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase - od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.