Kde sa môžem učiť z marketingových príbehov reálnych podnikateľov?

Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.

200 000 +

vypočutí podcastov

800 +

poslucháčov týždenne

160 +

praktických a vzdelávacích rozhovorov

4

nové podcasty mesačne

3

roky vydávania podcastov

Hosť podcastu

janatini - Ako vyzerá cesta influencera k vlastnej značke?

Jana Tomas známa aj ako janatini nám v rozhovore prezrádza, ako sa dostala od influencerstva ku vlastnej značke.

Hosť podcastu

Čo dokáže ambiciózna generácia Z s minimom zdrojov?

Príbeh o značke, ktorú založili študenti, je dôkazom toho, že vek nezohráva rolu v úspechu značky.

Hosť podcastu

Partners Group - Dá sa predbehnúť svoja vlastná vízia?

Rozhovor s Jánom Müllerom o tom, ako sa im podarilo dostať od nápadu k veľkej holdingovej spoločnosti.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Hosť podcastu

Bepon - Ako udržať krok s dobou, keď ste tradičná značka?

Témou rozhovoru sú významné míľniky, ktoré značka Bepon vo svojej histórii pôsobenia dokázala a stala sa tak celoslovenským brandom.

Hosť podcastu

Powerlogy - Chcete dôkaz, že filozofia značky funguje?

Témou rozhovoru je filozofia značky, a to, ako to vyzerá, keď do potravinového segmentu vstúpi inovátor.

Hosť podcastu

Ako si podmaniť niche segment v gastre?

Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase - od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.

Hosť podcastu

Curaprox - Je vaše strategické PREČO kľúčom k úspechu?

Rozprávame sa o tom, ako sa značke Curaprox podarilo na slovenskom trhu vybudovať silnú pozíciu. Venujeme sa aj téme strategického PREČO.

Hosť podcastu

Wolt - Čo robí trendsetter inak ako konkurencia?

Adam Lazár, marketingový manažér značky Wolt, nám v rozhovore prezrádza, ako sa im podarilo na našom trhu vybudovať značku, ktorá udáva trendy.

Hosť podcastu

JANKIV - Prečo sme začali predávať emóciu namiesto produktu?

Zakladatelia značky Jankiv nám prezrádzajú príbeh, ako sa im ešte len zo zárodku myšlienky podarilo vybudovať stabilnú značku, ktorej obrat každým dňom rastie.

Hosť podcastu

Be Lenka - Ako vybudovať znalosť nového segmentu?

Juraj Fehervari prezrádza, ako sa im so značkou Be Lenka podarilo vstúpiť do nového segmentu barefoot topánok a spopularizovať ho.

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“