Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Jana Tomas známa aj ako janatini nám v rozhovore prezrádza, ako sa dostala od influencerstva ku vlastnej značke.
Príbeh o značke, ktorú založili študenti, je dôkazom toho, že vek nezohráva rolu v úspechu značky.
Rozhovor s Jánom Müllerom o tom, ako sa im podarilo dostať od nápadu k veľkej holdingovej spoločnosti.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Témou rozhovoru sú významné míľniky, ktoré značka Bepon vo svojej histórii pôsobenia dokázala a stala sa tak celoslovenským brandom.
Témou rozhovoru je filozofia značky, a to, ako to vyzerá, keď do potravinového segmentu vstúpi inovátor.
Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase - od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.
Rozprávame sa o tom, ako sa značke Curaprox podarilo na slovenskom trhu vybudovať silnú pozíciu. Venujeme sa aj téme strategického PREČO.
Adam Lazár, marketingový manažér značky Wolt, nám v rozhovore prezrádza, ako sa im podarilo na našom trhu vybudovať značku, ktorá udáva trendy.
Zakladatelia značky Jankiv nám prezrádzajú príbeh, ako sa im ešte len zo zárodku myšlienky podarilo vybudovať stabilnú značku, ktorej obrat každým dňom rastie.
Juraj Fehervari prezrádza, ako sa im so značkou Be Lenka podarilo vstúpiť do nového segmentu barefoot topánok a spopularizovať ho.