Kategórie
 
 
 
 
 

Aby ste zaujali svojím produktom, či službou, musíte dobre poznať svoju konkurenciu. Na to slúži konkurenčná analýza, ktorej sa venujeme v tomto článku. Pozor, nebude to ani náhodou o futbale. Ale čo už môže lepšie vystihnúť konkurenciu, ako títo dvaja rivali na obrázku? Minimálne obrázok je viac sexi, v porovnaní s tým, ak by sme použili pre ilustráciu nejaké známe značky. :-) 

 

„Ty 1. světová skupino.“ 

Ak cielite na vašu cieľovú skupinu iba podľa vzhľadu, pohlavia, sociálneho statusu, či veku, nestačí to.  Ako ju správne určiť, nájsť a komunikovať tak, aby ste váš produkt, či službu predali? Čo je to vlastne cieľová skupina, a ako s ňou pracovať, aby bola tá „správna“ pre váš produkt? Nemusí byť svetová, musí byť tá vaša. 

 
 

Viete, čo znamená DNA. Ale viete, čo znamená DNA značky? A že je dôležité ju mať a hrdo ju prezentovať? Podobne ako pri vašich potomkoch (ak sa čo len trochu vydarili). Veď aj vaša značka je vašim dieťaťom. Ako objaviť a vybudovať značke DNA? 

 

 

Uvedomujete si, aké vysoké sumy platíte za to, aby u vás zákazníci nakúpili? Znie to paradoxne. Nakupujú za tie najnižšie ceny, keďže e-shopári sa predbiehajú, aby ich zlanárili skôr. Zamerajte sa radšej na lojalitu! Ukážeme vám, čo je to “tá hodnota značky” a ako ju odmerať. 

O tomto je náš blog pre Creative Summit 2019, najväčšiu e-commerce konferenciu na Slovensku! Prečítajte si tu: https://www.creativesummit.sk/blog/ako-predat-znacku-firmu

 

Skôr, než sme začali blogovať, sme si potrebovali naštudovať podľa teórie skúsených, ako sa vlastne blog píše. Tento blog je sumárom informácií a tipov, ktoré sme našli a obohatili o naše pohľady a názory. Možno pomôžu aj vám.

 

Moja mama povedala.

„Môžeš si ľahnúť, aby po tebe ľudia šliapali a oni si budú stále sťažovať, že nie si dosť plochý.“

Ži svoj život.

Mature Gambino

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia