Viete, čo potrebujete na to, aby dobrá B2B marketingová stratégia nezostala vo vašej firme iba na papieri? Je vôbec nejaký rozdiel medzi B2B a B2C marketingom? Prečo sa oplatí marketing veľkých spoločností prepájať s obchodom? S dobrými znalosťami a prehľadom o trhu môžete vytvoriť marketingovú stratégiu, ktorá vám prinesie želané konverzie i skvelé výsledky.
Marketingový stratég by mal byť kľúčovou postavou v každej spoločnosti, ktorá sa usiluje o úspech. S akými ďalšími marketingovými pozíciami by mal stratég spolupracovať, aby firma dosiahla svoje podnikateľské ciele?
Konkurencia je prirodzenou súčasťou podnikania. Aj keď vám online priestor ponúka množstvo výhod, prináša aj viac súťažiacich, ktorí s vami budú bojovať o pozornosť zákazníka. Správne definovanie USP – Unique Selling Proposition pomôže vašej značke vyniknúť a nestratiť sa v dave konkurentov.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Sú profesie, ktorých náplň práce je pochopiteľná a zrozumiteľná pre každého. Marketingový stratég medzi ne nepatrí. Za posledné roky sme sa stretli s otázkami od klientov, ale aj našich blízkych, kreatívcov, či agentúr, čo vlastne robíme :) Rozumieme, že práca marketingového stratéga môže byť pre nezainteresovaného človeka "zahalená rúškom tajomstva". Zozbierali sme preto otázky, ktoré najčastejšie dostávame, aby sme našu prácu „odtajnili".
Cenotvorba je Achillova päta mnohých podnikateľov, ktorí práve rozbiehajú svoj biznis alebo už narástli a rozvíjajú svoju značku. Nastavenie cien ovplyvňuje aj inflácia, ktorá v súčasnosti tlačí na ich zvyšovanie. Pozrite sa na cenotvorbu z pohľadu marketingového mixu.
Viete, čo spotrebitelia skutočne chcú a po čom túžia v hĺbke srdca? Ak nájdete odpovede aj na hlbšie otázky zákazníkov, dostanete sa k unikátnemu insightu. Dobrý insight mení nielen celý váš marketing, ale značne pridáva na hodnote vašej značky.
Skúšate s klientmi nové veci a marketingové trendy, ale požadovaný výsledok sa nedostavuje? Pravdepodobne vám chýba marketingová stratégie. Zistite, ako na ňu
Jednoduché posúdenie marketingovej činnosti firmy bez komplexnosti a stanovenia priorít nie je marketingovým auditom. Marketingový audit je nezávislé skúmanie marketingovej výkonnosti organizácie, ktorého cieľom je identifikovať problémové oblasti, príležitosti a navrhnúť opatrenia. Prečítajte si viac o marketingovom audite v našom Levosphere blogu.
Stratégií je veľa, ale majú svoju postupnosť. Ako prvá by mala vzniknúť marketingová stratégia až následne komunikačná stratégia. Zistite, aký je medzi nimi rozdiel.
Na trhu nie ste sami. Aby ste si vedeli zadefinovať konkurenčnú výhodu, potrebujete poznať vašu konkurenciu. Spoznať ju môžete prostredníctvom konkurenčnej analýzy.