Kde sa môžem pravidelne vzdelávať v marketingu? Odpoveďou je Levosphere blog.

Ilustračný obrázok k blogu

Značka 101 Drogéria sa omladila. Chce byť všade tam, kde sa deje život

Má význam meniť značku, ak je dlhodobo etablovaná na trhu a zákazníci ju už dobre poznajú? Oplatí sa ju rozvíjať alebo stačí investovať iba do jej „faceliftu”? Rodinná firma 101 Drogeria má za sebou zaujímavý príbeh. Zrodila sa doslova v obývačke svojich zakladateľov, pričom donedávna pôsobila na trhu bez výraznejších zásahov. Značka dospela. Počas generačnej výmeny dokonca urobila odvážny krok smerom k omladeniu. A práve odvaha ju definuje v biznise.

Ilustračný obrázok k blogu

Ako môže správne zakotvená stratégia značky ovplyvniť efektivitu a celkový dojem z vašej vizuálnej identity?

Vizuálna identita značky je dôležitou nadstavbou pre stratégiu značky. Ak správne vychádza z jej základných princípov, zvyšuje jej súdržnosť a umožňuje účinnejšie osloviť cieľovú skupinu.

Ilustračný obrázok k blogu

Na čom stojí strategická vizuálna identita značky?

Viete, čo robí značku silnou a viditeľnou? Ak sa strategicky spája so slovom a obrazom a toto spojenie sa odzrkadľuje v celej jej komunikácii. Strategická vizuálna identita je pri budovaní značky dôležitá. Definuje predovšetkým jej vizuálny jazyk, ktorý veľa vypovedá o tom, čo je podstatou značky.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.