Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Rozprávame sa o kreatíve v komunikačnej stratégii a o tom, aký prínos dokáže značke urobiť.
Vymenili sme si gardé! Andrej Csino nás spovedá o pozadí tvorby našich podcastov.
Martin Marko z agentúry Silwer nám v podcaste odhaľuje trhový potenciál vekovej skupiny 50+aj to, ako a prečo by ho aj vaša značka mala využiť.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Témou rozhovoru sú dáta, ktoré sú veľmi dôležité na to, aby sme vedeli riadiť marketing a aj obchod vo všetkých rozhodovacích fázach spotrebiteľa.
Témou rozhovoru je komunikácia a ako pristupovať k marketingu, keď cieľom nie je predaj.
Michal Bužek vysvetľuje nie celkom sexi, no dôležitú tému, ktorou je novela zákona o online marketingu - aké zmeny priniesla a čo to znamená pre firmy.
František Kozáček je YouTube špecialistom. Rozprávame sa o nastavení YouTube, tvorbe obsahu, organickom aj platenom budovaní YouTube, ale napríklad aj to, ako vytvoriť názov. V rozhovore nám prezrádza, aké zázraky sa dajú robiť na YouTube, aby nám fungoval náš kanál.
Martin Knut popisuje vývoj marketingu od 90. rokoch až po súčasnosť, vysvetľuje rozdiely medzi stratégom a kreativcom a rozpráva nám, ako pristupujú k osvete v Lige za duševné zdravie.
Podcast je nabitý dôležitými poznatkami, ktoré by mal ovládať každý, kto sa dostáva do kontaktu s výkonnostným marketingom.
Štefan Polgári nám vysvetľuje, čo znamená affiliate marketing, ako to celé funguje a ako dokáže pomôcť biznisu.