Dynamický pricing: Stratégie pre zvýšenie ziskovosti e-shopu

V epizóde sa rozprávame o tom, čo to dynamický pricing je a čo do vášho biznisu môže priniesť.

„Jedna z prvních věcí v e-shopu je nastavit cenovou čitelnost vuči brandu.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Michal Ježek pôsobí v spoločnosti KARSA, kde sa venuje dynamickému pricingu e-shopov. A práve o ňom sme sa v rozhovore rozprávali. Pokiaľ si však myslíte, že dynamický pricing znamená zmenu ceny aj 5x za deň, veľmi sa mýlite. Jeho podstata je oveľa hlbšie, nájdete ju v transparentne čitateľnej cene a v budovaní brandu.

V podcaste sa dozviete:

  • čo je to dynamický pricing a ako si ho aj vy viete aplikovať do svojho e-shopu
  • prečo by ste sa nad dynamickým pricingom mali zamýšľať
  • čo je to čitateľná cena voči brandu
  • a aké rozhodnutia musíte urobiť pred tým, než sa do aplikovania dynamického pricingu pustíte.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ