Kde sa môžem učiť z marketingových príbehov reálnych podnikateľov?

Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.

340 000 +

vypočutí podcastov

800 +

poslucháčov týždenne

260 +

praktických a vzdelávacích rozhovorov

2

nové podcasty mesačne

6

roky vydávania podcastov

Hosť podcastu

SLOVENSKÝ STEVE JOBS: Miliónový obchod s Twitterom a revolučná AI platforma

Tomáš Halgaš patrí medzi najinšpiratívnejších Slovákov v zahraničnom biznise. V rozhovore prezradil, čo mu dalo štúdium na Oxforde, ako sa rodil miliónový deal s Twitterom a prečo verí, že budúcnosť softvéru patrí každému – nie len programátorom. Zistíte aj, ako funguje jeho AI platforma Sutro, ktorá za pár minút vytvorí vlastnú appku, a prečo sa rozhodol podnikať z Dubaja – krajiny, kde sa (takmer) neplatia dane.

Hosť podcastu

TRUEFALA: Byť „udržateľný“ nestačí!

Ako sa odlíšiť na trhu plnom „udržateľných“ módnych značiek? Sestry Dominika a Petra Žárske vytvorili značku Truefala, ktorá prináša módu, čo sa kompletne rozloží – od látky až po nite. V podcaste prezrádzajú, prečo je trúfalosť viac než len názov a ako budovať značku s hodnotami, ktorá má potenciál stať sa love brandom. Anka im tiež počas rozhovoru poskytne mikrokonzultáciu biznis marketingovej stratégie. 

Hosť podcastu

RODINNÉ FIRMY: Skrytí sabotéri biznisu

Budovanie a odovzdávanie rodinnej firmy je plné emócií, konfliktov, ale aj príležitostí. V epizóde odhalíme 6 skrytých sabotérov, ktorí ohrozujú rast rodinných podnikov – od nejasnej vízie, cez chýbajúci plán nástupníctva, až po emocionálne rozhodnutia namiesto racionálnych. Vysvetlíme, prečo nestačí mať len dobrý produkt, ale je kľúčové budovať značku, jednotné PR a marketingovú stratégiu. 

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Hosť podcastu

DARK SOCIAL: Skrytá sila marketingu

Dark social je neviditeľná, ale mocná sila marketingu – neverejné zdieľanie obsahu v súkromných chatovacích skupinách a e-mailoch, ktoré vám môže priniesť nečakaný rast značky. V tejto epizóde Anka a Naďa vysvetľujú, prečo ho Google Analytics nezachytí, ako vzniká virálnosť v mikrokomunitách a ako ho strategicky využiť pre váš biznis.

Hosť podcastu

MARKETINGOVÁ STRATÉGIA: Od chaosu k výsledkom

Marketingová stratégia nie je len formalita, ale kľúčový nástroj pre rast firmy. Skúsený marketingový stratég Ondřej Vácha vysvetľuje, čo všetko by mala kvalitná stratégia obsahovať a prečo nestačí “onepager”. Poradí aj ako sa vyhnúť slabým agentúrnym výstupom, preberieme rolu umelej inteligencie pri tvorbe stratégie, najčastejšie chyby agentúr a to, ako správne nastaviť marketingový rozpočet medzi brand a výkon.

Hosť podcastu

KROS: Zmena mindsetu bola obrovská výzva

Rebrand nie je iba o zmene loga. Je o zmene myslenia, stratégie a smerovania celej firmy. Gabriela Trpišová, marketingová riaditeľka KROS, otvorene hovorí o tom, ako 30-ročná firma prešla transformáciou vďaka strategickej spolupráci s Levosphere. Vypočujte si, čo znamená krása napredovania v praxi a prečo je odvaha prizvať externého partnera kľúčom k skutočnej zmene.

Hosť podcastu

INOVÁCIE: Ako neurobiť z nápadu drahý omyl?

Inovácia nie je nápad. Je to proces, stratégia a predovšetkým odvaha spýtať sa trhu, čo skutočne potrebuje. V tejto epizóde Anka s Naďou vysvetlia, že mať nápad je skvelé, no ak chýba správne načasovanie, zmysel a stratégia, nie je to postačujúce. Prejdú od Coca-Coly Bläk cez Nike až po slovenské značky, ktoré rástli vďaka správne uchopenej inovácii. Menej nadšenia prináša niekedy viac úspechu!

Hosť podcastu

NAJVÄČŠÍ E-COMMERCE PRIESKUM: Výzvy, príležitosti a budúcnosť trhu

S Máriou Auxtovou (Shoptet), Ivanom Cingelom (CREATIVE sites) a Jakubom Jarabicom (Blueweb, Upterdam, Venalio) rozoberáme výsledky najväčšieho slovenského e-commerce prieskumu z roku 2024 - finančné ukazovatele, marketing, značku aj expanziu e-shopov. Preberáme, prečo mnohé e-shopy stále zápasia s nízkou finančnou gramotnosťou, aký dopad majú nové legislatívne opatrenia a ako moderné technológie a kombinácia online a offline predaja menia trh. Zistite, čo vás čaká v novom, ešte rozsiahlejšom prieskume v júli 2025 a ako na základe dát rásť efektívnejšie. 

Hosť podcastu

LABORATÓRIUM SNOV: Canva mení pravidlá hry!

Expert na Canvu David Svoboda prezradí, ako tento grafický nástroj mení spôsob komunikácie, tvorby a prezentácie. Prečo je Canva ideálna pre začiatočníkov aj profíkov, čo všetko sa v nej dá vytvoriť a kde sú jej limity. Dozviete sa aj, ako fungujú licencie, AI funkcie a ako si pomocou Canvy vybudovať rozpoznateľnú značku. 

Hosť podcastu

PRIESKUMY MAJÚ ZMYSEL: Intuícia je sexy, ale dáta platia účty!


V tejto epizóde podcastu Levosphere – Marketing v praxi zisťujeme, prečo nestačí len „mať dobrý pocit“, ak chcete robiť správne marketingové rozhodnutia. So Sandrou Mažárovou z prieskumnej agentúry Vantage sa rozprávame o tom, ako robiť prieskumy, ktoré majú skutočný biznisový dopad, a prečo aj ten najlepší nápad potrebuje validáciu.

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“