Keď slogan je viac ako tisíc slov

Andrea Kmeťová sa venuje tvorbe sloganov a copywritingu, vytvorila zároveň úspešný projekt peace_menka. Prezrádza nám, aké techniky pri tvorbe používa.

„Slogan je prvou bránou klienta k značke.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Andrea Kmeťová hovorí: “Slogan je prvou bránou klienta k značke. Mal by byť autentický a pravdivý. Klient vás odhalí veľmi rýchlo.”

Andrea vyštudovala žurnalistiku v zahraničí a popri svojej práci nad reportážami a článkami tvorila svoju vlastnú poéziu v angličtine. Vrátila sa na Slovensko a začala sa hrať s našou rodnou slovenčinou pri tvorbe marketingových a kreatívnych textov, sloganov a názvov. Vytvorila zároveň úspešný projekt peace_menka.

Slogan je krátky slovný útvar zvyčajne z 5 až 8 slov, ktorý má úlohu marketingového nástroja. Nesmie mu chýbať kreativita, originalita, dôvtip a v neposlednom rade by mal odkazovať na posolstvo samotnej značky. Netreba rozhodne podceňovať jeho krátkosť. Slogan pre značku alebo kampaň by mal vychádzať priamo z marketingovej stratégie a môžeme povedať, že je rovnako dôležitý ako kvalitný názov alebo logo.

Andrea nám v podcaste prezrádza:

  • aké potrebuje zadanie od klienta

  • či tvorí skôr na papier, alebo do počítača

  • koľko trvá bežne tvorba sloganu

  • aké techniky využíva pri tvorbe

  • a či sú aj v sloganoch a textoch prítomné nejaké trendy

“Nepodceňujte silu slova. Slogan je prvé “ahoj” vášmu klientovi.” výstižne zadefinovala slogan Andrea.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ