Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Značka Linki, SEO komunita a zákulisie linkbuildingu. So Zdeňkom Dvořákom sa rozprávame o tom, čo naozaj funguje pri budovaní spätných odkazov, kedy sa do toho pustiť a prečo je linkbuilding forma online networkingu.
V tejto epizóde vysvetľujeme, prečo vizuál bez stratégie nemá pevný základ a prečo značka musí najprv vedieť, čo hovorí a aká je, až potom ako vyzerá. Ukážeme ti, ako to robíme v Levosphere – hĺbkovo, strategicky a vždy od slova.
V epizóde sa ponoríme do sveta značky PLOOM, ktorá prináša inovatívny prístup k tabakovým výrobkom. Marketingová expertka Lýdia Valentová nám prezradí, ako sa PLOOM odlišuje od tradičných značiek, aké marketingové stratégie využívajú a ako sa vyrovnávajú s prísnymi reguláciami. Dozviete sa aj o ich CSR projektoch na Slovensku a spolupráci s umelcami, ktoré dávajú značke unikátny charakter.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Jindřich Fáborský hovorí o svojom prístupe k práci i stretnutí s marketingovými velikánmi Markom Ritsonom a Byronom Sharpom. Zdieľa tiež svoj názor na marketing, AI a význam stratégií pre malé firmy, ktoré často fungujú intuitívne bez jasnej stratégie.
Anka a Naďa rozoberajú positioning značiek. Vysvetľujú, čo positioning znamená, prečo nestačí len "jedna veta" a ako správne nastavenie môže ovplyvniť úspech značky.
Peter Chodelka (Podnicast) a Blažej Černák, spoluzakladatelia štúdia Brept. Rozprávame sa o tom, kedy má firemný podcast zmysel, na čo si dať pozor a prečo je autenticita kľúčová.
V špeciálnej epizóde nahranej naživo z predstavenia značky GUDVIO sa dozviete, ako vzniká značka od nuly, prečo je stratégia kľúčová a kedy klient cíti, že „je to ono“.
Keď predávate, nepredávate len produkt – predávate príležitosť, ktorá so sebou nesie emócie a hodnoty. Zistite, ako značky budujú hodnotu cez koncept Brand Momentum.
Jan Šolta, Head of Shopping Experience v Cocoon Prague, rozoberá spolu s Ankou a Naďou svet shopper marketingu – od prešľapov po úspechy. Prečo je shopper kľúčový, čo funguje a aké tipy vám môžu pomôcť uspieť? Dozviete sa viac v epizóde!
Naďa a Anka spomínajú na ikonické vianočné kampane, ktoré spájajú emócie so sviatočnou atmosférou, od Coca-Cola kamiónov až po lokálnu Kofolu.