Kategórie
 
 
 
 
 
Branding je proces tvorenia, šírenia a budovania značky. Je to spôsob, ako a čo značka komunikuje. Rozumieme pod ním hodnotu, vlastnosť a imidž značky v mysli vašich potenciálnych zákazníkov, s ktorými si prostredníctvom nej budujete vzťah a prehlbujete vernosť. Obrazne povedané, ak vám vyhorí fabrika, v ktorej vyrábate produkty, jediné, čo vám ostane a môže vás zachrániť, je práve sila vašej značky.
 
Ide o marketingové riadenie spoločnosti, ktorého cieľom je prepojiť potenciál trhu a potreby zákazníkov s cieľmi a zámermi danej firmy. Je to plán s jednotlivými nástrojmi a krokmi, ktoré vám prinesú reálnych zákazníkov, požadovaný zisk a naplnenie stanovených cieľov.
 

Aby ste pochopili:

  • v akom prostredí podnikáte 
  • ako sa správa, čo ponúka a ako komunikuje vaša konkurencia 
  • aká je vaša pozícia na trhu 
  • kde je priestor na trhu, ktorý ešte nikto neobsadil
  • kto je váš zákazník alebo spotrebiteľ, ako sa správa a aké sú jeho potreby
  • kde je priestor na zmenu vo vašom portfóliu 
  • ako môžete lepšie pracovat s cenou
  • ako uchopiť príležitosť v distribučných kanáloch
  • či je vaša doterajšia komunikácia dostatočná
  • aká silná je vaša značka a kde je priestor na jej posilnenie
  • čo je základom DNA vašej značky

Je to úplný základ pre nastavenie dobrej biznis marketingovej stratégie a vedomého marketingového riadenia spoločnosti. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia