„Ako získať srdce zákazníka?“
Ľudí priťahujú príbehy a emócie. Zistite, ako vytvoriť príbeh, ktorý predáva, a ako mu dať dušu vďaka osobnosti značky. Ukotvite tak značku v mysli vášho zákazníka raz a navždy.
Úspešné značky nie sú len o ich názve a logu. Skrývajú v sebe niečo oveľa hlbšie. Značka je postavená na určitých základoch – na jej vlastnostiach, hodnotách, DNA, osobnosti a brand story.
Čakajú vás 4 lekcie:
V tomto kurze vás preto čaká príprava príbehu značky, definovanie jej DNA, osobnosti značky a positioningu. Celé si to zosumarizujeme vo Vejári značky, ktorý sme vytvorili v dielni Levosphere pre potreby tohto kurzu.
Tvorba stratégie značky sa skladá z 8 častí. Aby značka ožila™, chýbajú jej ešte 3 časti. Tie sú obsiahnuté v kurze III. Značka a spotrebiteľ . Aby ste získali komplexný pohľad na tvorbu značky, tak vám odporúčame zakúpiť celý certifikovaný kurz Aby značka ožila™ .
Spojením všetkých častí vám vznikne magnetická značka, ktorá priťahuje ako zákazníkov, tak aj úspech!
Je kurz aj pre mňa?
Určite áno! Tento kurz je pre každého, kto sa chce viac dozvedieť o značke. Obzvlášť ho odporúčame:
• Stredne veľkým biznisom
• Veľkým biznisom
• Junior marketérom
• Senior marketérom
Čo ma v kurze čaká?
60 minút intenzívneho vzdelávania sa na tému stratégia značky, s praktickým cvičením na preverenie získaných vedomostí a tvorbu vlastnej značky.
Ako sa tvorí príbeh značky, čo je to DNA značky a čo je brand believe? To sa dozviete v tejto lekcii.
V tejto lekcii sa naučíte, čo je to osobnosť značky, čo sú to archetypy značky a aké archetypy poznáme.
V tejto lekcii zistíte, čo je to positioning a ako vytvoriť dobrý positioning. V praktickom cvičení si definujete positioning pre vašu značku.
Celú stratégiu značky si zosumarizujeme v nástroji Vejár značky z dielne Levosphere. Vejár pre vašu značku si môžete vytvoriť v poslednom praktickom cvičení.
Pre komplexný pohľad na tvorbu značky vám odporúčame kúpiť si aj ďalšie kurzy:
Než pristúpite k procesu tvorby značky, je dôležité pochopiť pojem značka a aký veľký význam má pre biznis. Odštartujte úspech vašej značky prvým kurzom z kompletného balíčka Aby značka ožila™.
ZISTI VIACSkôr než si definujete, aká by mala byť vaša značka, je potrebné poznať, v akom prostredí ju budete budovať, aká je vaša východisková situácia a ako je na tom konkurencia.
ZISTI VIACTvorba stratégie značky sa skladá z 8 základných častí. Zistite, ako uchopiť prvé 3 z nich: segmentáciu, cieľovú skupinu a persónu, insight spolu s rolou značky.
ZISTI VIACKompletný balíček kurzov Štart do značky, Značka a konkurencia, Značka a spotrebiteľ, Značka a príbeh. Všetky 4 kurzy dokopy tvoria kurz™ ukončený certifikátom. Kúpte si kompletný balíček za výhodnejšiu cenu.
ZISTI VIAC