„Ako vytvoriť stratégiu značky?“
Tvorba stratégie značky sa skladá z 8 základných častí. Zistite, ako uchopiť prvé 3 z nich: segmentáciu, cieľovú skupinu a persónu, insight spolu s rolou značky. Poďme spoločne vyskladať magnetickú značku!
Začneme segmentáciou a výberom cieľového segmentu. V ňom definujeme cieľovú skupinu a niekoľko marketingových persón. Pokračovať budeme hľadaním úderného insightu, na ktorý v závere modulu nastavíme rolu značky.
Čakajú vás 3 lekcie:
Aby značka ožila™, chýba jej ešte 5 častí. Tie sú obsiahnuté v ďalšom kurze Značka a príbeh . Aby ste získali komplexný pohľad na tvorbu značky, tak vám odporúčame zakúpiť celý kurz Aby značka ožila™ .
Začnite značku budovať už dnes!
Je kurz aj pre mňa?
Určite áno! Tento kurz je pre každého, kto sa chce viac dozvedieť o značke. Obzvlášť ho odporúčame:
• Stredne veľkým biznisom
• Veľkým biznisom
• Junior marketérom
• Senior marketérom
Čo ma v kurze čaká?
63 minút intenzívneho vzdelávania sa na tému stratégia značky, s praktickým cvičením na preverenie získaných vedomostí a tvorbu vlastnej značky.
Dozviete sa, aké dva druhy cielenia v marketingu poznáme, čo je to segmentácia, aké sú jej kritériá a ako si viete aj vy rozdeliť trh na segmenty.
Segmentáciu trhu pre vašu vlastnú značku si môžete spraviť v praktickom cvičení k tejto lekcii.
V tejto lekcii sa dozviete, čo je to cieľová skupina, ako ju nájsť a definovať. Taktiež sa pozrieme na pojem marketingová persóna, čo to je a ako ju máme v praxi používať.
V praktickom cvičení si definujete cieľovú skupinu vašej značky a popíšete vašu marketingovú persónu.
V poslednej lekcii kurzu Značka a spotrebiteľ si vysvetlíme, čo je to insight a ako ho nájsť. S ním veľmi úzko súvisí pojem rola značky, ktorý si taktiež objasníme.
K nájdeniu insightu a definovaniu role značky vám pomôžu praktické cvičenia.
Pre komplexný pohľad na tvorbu značky vám odporúčame kúpiť si aj ďalšie kurzy:
Než pristúpite k procesu tvorby značky, je dôležité pochopiť pojem značka a aký veľký význam má pre biznis. Odštartujte úspech vašej značky prvým kurzom z kompletného balíčka Aby značka ožila™.
ZISTI VIACSkôr než si definujete, aká by mala byť vaša značka, je potrebné poznať, v akom prostredí ju budete budovať, aká je vaša východisková situácia a ako je na tom konkurencia.
ZISTI VIACOdhaľte posledných 5 častí stratégie značky. Chýba vám ešte príbeh značky, jej DNA, osobnosť značky a positioning
ZISTI VIACKompletný balíček kurzov Štart do značky, Značka a konkurencia, Značka a spotrebiteľ, Značka a príbeh. Všetky 4 kurzy dokopy tvoria kurz Aby značka ožila™ ukončený certifikátom. Kúpte si kompletný balíček za výhodnejšiu cenu.
ZISTI VIAC