III. Značka a spotrebiteľ

„Ako vytvoriť stratégiu značky?“

Tvorba stratégie značky sa skladá z 8 základných častí. Zistite, ako uchopiť prvé 3 z nich: segmentáciu, cieľovú skupinu a persónu, insight spolu s rolou značky. Poďme spoločne vyskladať magnetickú značku!

trvanie
63 min
počet lekcií
3
počet cvičení a materiálov
7
139 €
111 €
Náhlad kurzu III. Značka a spotrebiteľ

Čo ma čaká v kurze Značka a spotrebiteľ?

Začneme segmentáciou a výberom cieľového segmentu. V ňom definujeme cieľovú skupinu a niekoľko marketingových persón. Pokračovať budeme hľadaním úderného insightu, na ktorý v závere modulu nastavíme rolu značky.

Čakajú vás 3 lekcie:

  1. Segmentácia,
  2. Cieľová skupina a persóna,
  3. Insight a rola značky.

Aby značka ožila™, chýba jej ešte 5 častí. Tie sú obsiahnuté v ďalšom kurze Značka a príbeh . Aby ste získali komplexný pohľad na tvorbu značky, tak vám odporúčame zakúpiť celý kurz Aby značka ožila™ .

Začnite značku budovať už dnes!

Ikona otáznika

Je kurz aj pre mňa?

Určite áno! Tento kurz je pre každého, kto sa chce viac dozvedieť o značke. Obzvlášť ho odporúčame:
• Stredne veľkým biznisom
• Veľkým biznisom
• Junior marketérom
• Senior marketérom

Ikona otáznika

Čo ma v kurze čaká?

63 minút intenzívneho vzdelávania sa na tému stratégia značky, s praktickým cvičením na preverenie získaných vedomostí a tvorbu vlastnej značky.

1. Segmentácia

Dozviete sa, aké dva druhy cielenia v marketingu poznáme, čo je to segmentácia, aké sú jej kritériá a ako si viete aj vy rozdeliť trh na segmenty.

Segmentáciu trhu pre vašu vlastnú značku si môžete spraviť v praktickom cvičení k tejto lekcii.

2. Cieľová skupina a persóna

V tejto lekcii sa dozviete, čo je to cieľová skupina, ako ju nájsť a definovať. Taktiež sa pozrieme na pojem marketingová persóna, čo to je a ako ju máme v praxi používať.

V praktickom cvičení si definujete cieľovú skupinu vašej značky a popíšete vašu marketingovú persónu.

3. Insight a rola značky

V poslednej lekcii kurzu Značka a spotrebiteľ si vysvetlíme, čo je to insight a ako ho nájsť. S ním veľmi úzko súvisí pojem rola značky, ktorý si taktiež objasníme.

K nájdeniu insightu a definovaniu role značky vám pomôžu praktické cvičenia.

Kurz III. Značka a spotrebiteľ je súčasťou certifikovaného kurzu Aby značka ožila™.

Pre komplexný pohľad na tvorbu značky vám odporúčame kúpiť si aj ďalšie kurzy:

Dekoračná ikona

I. Štart do značky

Než pristúpite k procesu tvorby značky, je dôležité pochopiť pojem značka a aký veľký význam má pre biznis. Odštartujte úspech vašej značky prvým kurzom z kompletného balíčka Aby značka ožila™.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

II. Značka a konkurencia

Skôr než si definujete, aká by mala byť vaša značka, je potrebné poznať, v akom prostredí ju budete budovať, aká je vaša východisková situácia a ako je na tom konkurencia.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

IV. Značka a príbeh

Odhaľte posledných 5 častí stratégie značky. Chýba vám ešte príbeh značky, jej DNA, osobnosť značky a positioning

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Certifikovaný kurz Aby značka ožila™

Kompletný balíček kurzov Štart do značky, Značka a konkurencia, Značka a spotrebiteľ, Značka a príbeh. Všetky 4 kurzy dokopy tvoria kurz Aby značka ožila™ ukončený certifikátom. Kúpte si kompletný balíček za výhodnejšiu cenu.

ZISTI VIAC