I. Štart do značky

„Je dôležitá značka pre biznis?“

Budovanie značky je jednou z najkrajších a najkreatívnejších tém v marketingu. Predtým, než pristúpime k samotnému procesu jej tvorby, je dôležité pochopiť pojem značka a aký veľký význam má pre biznis.

trvanie
59 min
počet lekcií
4
počet cvičení
1
99 €
79 €
Náhlad kurzu I. Štart do značky

Čo ma čaká v kurze Štart do značky?

Na vybudovanie magnetickej značky je potrebné porozumieť tomu, čo znamená pojem značka. Hoci je to jedno slovo, zahŕňa v sebe 4 veľké oblasti, ktoré si v tomto kurze postupne prejdeme.

Čakajú vás 4 lekcie:

  1. Značka/Brand,
  2. Identita značky,
  3. Vzťah so značkou,
  4. Brand equity/Brand value.

V nich si vymedzíme pojem značka, naučíme sa, čo je to identita značky, vytváranie si vzťahu so značkou a v závere si vysvetlíme, čo predstavuje hodnotu značky.

Naším spoločným cieľom v tomto kurze je, aby vaša značka ožila a priťahovala želaný úspech. Preto vám odporúčame zakúpiť si nielen Štart do značky, ale celý kurz Aby značka ožila™ , aby ste získali komplexný pohľad na tvorbu značky.

Vydajte sa spolu s nami na cestu k magnetickej značke!

Ikona otáznika

Je kurz aj pre mňa?

Určite áno! Tento kurz je pre každého, kto sa chce viac dozvedieť o značke. Obzvlášť ho odporúčame:
• Malým biznisom
• Stredne veľkým biznisom
• Junior marketérom

Ikona otáznika

Čo ma v kurze čaká?

59 minút intenzívneho vzdelávania sa na tému značka, s praktickým cvičením na preverenie získaných vedomostí.

1. Značka / Brand

Prvá lekcia kurzu Štart do značky vám priblíži pojem značka, povieme si, čo značka je a čo rozhodne značka nie je. Vysvetlíme si taktiež, čo je prísľub značky a pravidlo 3Z.

2. Identita značky

V druhej lekcii kurzu Štart do značky sa dozviete, ako dokáže značka vplývať na naše zmysly, čo je to identita značky a na čo slúži.

3. Vzťah so značkou

Aby sme dokázali vybudovať značku, ktorá sa dobre ukotví v mysli zákazníka, je potrebné, aby si k nej vytvoril vzťah. V tretej lekcii kurzu Štart do značky sa dozviete, ako vzniká vzťah so spotrebiteľom, čo je to brand funnel a čo je branding. Priblížime si tiež základné kroky budovania značky.

4. Brand equity / Brand value

Pojmy brand equity a brand value sa často v praxi zamieňajú, nie sú však totožné. V poslednej lekcii kurzu Štart do značky sa dozviete, aký je rozdiel medzi týmito dvomi pojmami, čo je to mentálny market share a aké sú 3 atribúty dôležitosti značky.

Kurz I. Štart do značky je súčasťou certifikovaného kurzu Aby značka ožila™.

Pre komplexný pohľad na tvorbu značky vám odporúčame kúpiť si aj ďalšie kurzy:

Dekoračná ikona

II. Značka a konkurencia

Skôr než si definujete, aká by mala byť vaša značka, je potrebné poznať, v akom prostredí ju budete budovať, aká je vaša východisková situácia a ako je na tom konkurencia.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

III. Značka a spotrebiteľ

Tvorba stratégie značky sa skladá z 8 základných častí. Zistite, ako uchopiť prvé 3 z nich: segmentáciu, cieľovú skupinu a persónu, insight spolu s rolou značky.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

IV. Značka a príbeh

Odhaľte posledných 5 častí stratégie značky. Chýba vám ešte príbeh značky, jej DNA, osobnosť značky a positioning.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Certifikovaný kurz Aby značka ožila™

Kompletný balíček kurzov Štart do značky, Značka a konkurencia, Značka a spotrebiteľ, Značka a príbeh. Všetky 4 kurzy dokopy tvoria kurz Aby značka ožila™, ukončený certifikátom. Kúpte si kompletný balíček za výhodnejšiu cenu.

ZISTI VIAC