„Je dôležitá značka pre biznis?“
Budovanie značky je jednou z najkrajších a najkreatívnejších tém v marketingu. Predtým, než pristúpime k samotnému procesu jej tvorby, je dôležité pochopiť pojem značka a aký veľký význam má pre biznis.
Na vybudovanie magnetickej značky je potrebné porozumieť tomu, čo znamená pojem značka. Hoci je to jedno slovo, zahŕňa v sebe 4 veľké oblasti, ktoré si v tomto kurze postupne prejdeme.
Čakajú vás 4 lekcie:
V nich si vymedzíme pojem značka, naučíme sa, čo je to identita značky, vytváranie si vzťahu so značkou a v závere si vysvetlíme, čo predstavuje hodnotu značky.
Naším spoločným cieľom v tomto kurze je, aby vaša značka ožila a priťahovala želaný úspech. Preto vám odporúčame zakúpiť si nielen Štart do značky, ale celý kurz Aby značka ožila™ , aby ste získali komplexný pohľad na tvorbu značky.
Vydajte sa spolu s nami na cestu k magnetickej značke!
Je kurz aj pre mňa?
Určite áno! Tento kurz je pre každého, kto sa chce viac dozvedieť o značke. Obzvlášť ho odporúčame:
• Malým biznisom
• Stredne veľkým biznisom
• Junior marketérom
Čo ma v kurze čaká?
59 minút intenzívneho vzdelávania sa na tému značka, s praktickým cvičením na preverenie získaných vedomostí.
Prvá lekcia kurzu Štart do značky vám priblíži pojem značka, povieme si, čo značka je a čo rozhodne značka nie je. Vysvetlíme si taktiež, čo je prísľub značky a pravidlo 3Z.
V druhej lekcii kurzu Štart do značky sa dozviete, ako dokáže značka vplývať na naše zmysly, čo je to identita značky a na čo slúži.
Aby sme dokázali vybudovať značku, ktorá sa dobre ukotví v mysli zákazníka, je potrebné, aby si k nej vytvoril vzťah. V tretej lekcii kurzu Štart do značky sa dozviete, ako vzniká vzťah so spotrebiteľom, čo je to brand funnel a čo je branding. Priblížime si tiež základné kroky budovania značky.
Pojmy brand equity a brand value sa často v praxi zamieňajú, nie sú však totožné. V poslednej lekcii kurzu Štart do značky sa dozviete, aký je rozdiel medzi týmito dvomi pojmami, čo je to mentálny market share a aké sú 3 atribúty dôležitosti značky.
Pre komplexný pohľad na tvorbu značky vám odporúčame kúpiť si aj ďalšie kurzy:
Skôr než si definujete, aká by mala byť vaša značka, je potrebné poznať, v akom prostredí ju budete budovať, aká je vaša východisková situácia a ako je na tom konkurencia.
ZISTI VIACTvorba stratégie značky sa skladá z 8 základných častí. Zistite, ako uchopiť prvé 3 z nich: segmentáciu, cieľovú skupinu a persónu, insight spolu s rolou značky.
ZISTI VIACOdhaľte posledných 5 častí stratégie značky. Chýba vám ešte príbeh značky, jej DNA, osobnosť značky a positioning.
ZISTI VIACKompletný balíček kurzov Štart do značky, Značka a konkurencia, Značka a spotrebiteľ, Značka a príbeh. Všetky 4 kurzy dokopy tvoria kurz Aby značka ožila™, ukončený certifikátom. Kúpte si kompletný balíček za výhodnejšiu cenu.
ZISTI VIAC