Prečo práve my? Máme skúsenosti skutočného staviteľa

Roky sme riadili marketing veľkých značiek a teraz staviame na týchto skúsenostiach. V Levosphere® pripravujeme pôdu pre biznis. Rozoberieme ho, zanalyzujeme a prestaviame tak, aby fungoval. Každému biznisu venujeme adekvátny čas, energiu aj silu.

Kde sme naberali skúsenosti:

Logo značky Coca Cola
Logo značky 365 Bank
Logo značky Nicolaus
Logo značky Telekom
Logo značky Towercom

Skúsenosti ako základ

Levosphere® je značka senior stratégov, ktorí majú za sebou viac ako 20 rokov skúseností. Z veľkých i malých značiek, globálnych i lokálnych biznisov. Marketing, biznis, prácu s číslami sme študovali a neskôr aplikovali v praxi pre mnohé zaujímavé spoločnosti. Zároveň Levosphere® je aj značkou mladých nádejných junior stratégov. Tí sa postupne učia remeslu stratéga a bez nich by vízia značky Levosphere® nebola naplnená.

20+

rokov skúseností

200+

spokojných klientov

14 000+

hodín strávených pri klientskych stratégiách

76%

priemerný nárast obratu klientov

Kto tvorí tím Levosphere®?

AKO OZUBENÉ KOLIESKA. Každé iné, ale vzájomne sa dopĺňajú. Máme overené, že marketing sa lepšie rozvíja v tíme. Tak pristupujeme aj k vašim Biznis Marketingovým Stratégiám™. Vždy v tíme, aby ste z nás dostali, čo najviac.

Celý Levosphere tím
Senior stratégovia v Levosphere®
Fotka Nadi
Naďa Kacera
LinkedIn logo
Senior stratég v Levosphere®
„Osobnosť ako potenciál“

AKÁ NAĎA JE?
Patrí medzi ľudí, ktorí sa vedia nadchnúť. Váži si prácu aj úspechy druhých a obdivuje bystré nápady. Verí, že všetko sa dá robiť ešte lepšie. Aj preto rada skúša a overuje nové prístupy. Najviac ju inšpirujú ľudia a ich životy.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Naďa začala s marketingom už na Ekonomickej univerzite v Bratislave, v odbore obchod a marketing. Má výrazne strategické myslenie a schopnosť vidieť veci v súvislostiach, ktoré vie prepísať do praktických plánov. Uviedla na slovenský i český trh silné známe značky, ako Monster, ktorý z USA lokalizovala do strednej Európy, Cappy či Römerquelle. Riadila komplexné reklamné kampane pre značku Corgoň a mnohé ďalšie. Vyvíjala nové produkty či manažovala repositioning značiek a celé portfóliá. Robí osvetu zmysluplnému marketingu a napĺňa krédo súčasného marketingu, ktorým je hľadanie vlastnej odlišnosti v pozícii na trhu. Je spoluautorka najpočúvanejšieho vzdelávacieho podcastu Levosphere a knihy Levosphere - Marketing v praxi. Prednáša na konferenciách a univerzitách a touto osvetovou činnosťou sa snaží zveľaďovať naše ekonomické prostredie. V Levosphere pracuje na napĺňaní poslania značky, ktorým je šírenie osvety a vnášanie odbornosti do marketingu, ktorý sa tvorí na Slovensku. Naďa verí, že sa nám tu potom bude žiť lepšie, pretože marketing ovplyvňuje životy nás všetkých.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Jej cieľom je zachytiť čo najviac prítomných okamihov života. Aj preto si váži čas so svojou rodinou a priateľmi.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Naďu bavia úplne jednoduché americké komédie, ako napríklad Horúce strely. Síce má pocit, že ju v tom nikto nechápe, ale ak máte pre ňu nejaký tip na dobrú americkú klasiku, dajte jej vedieť.

Anka Sabolová
LinkedIn logo
Senior stratég v Levosphere®
„Príbeh ako fluidum“

AKÁ ANKA JE?
Otvorený a úprimný prístup, odvaha, kreativita a tvorivosť. Aj takto by sme mohli charakterizovať Anku, ktorá sa riadi myšlienkou „ponáhľať sa najpomalšie, ako sa dá, a pritom vyhrať preteky“. Jej komunikačné zručnosti sú nepriestrelné, aj preto Anka nepozná neriešiteľné situácie. Vo všetkom sa snaží hľadať pozitívum a učiť sa z vlastných chýb.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Anka vyštudovala enterpreneurship a manažment inovácií na Ekonomickej univerzite vo Viedni a má za sebou dlhoročnú prax v obchodnom marketingu. Viedla česko-slovenský tím marketérov a riadila predajné kanály, do ktorých pripravovala uvedenie značiek ako Coca-Cola Zero či Bonaqua. Skúsenosti získala aj v marketingu značky, vyvíjala, riadila a uvádzala na trh značky ako Nicolaus ochutené vodky či Demänovka. Po skúsenostiach v celom marketingovom spektre sa stala odhodlanou ambasádorkou marketingového 4P. Snaží sa zvyšovať povedomie o marketingu, ktoré nie je len reklama a pekné logo, ale predovšetkým vedná disciplína, ktorá má svoje zákonitosti a pravidlá. Je spoluautorka najpočúvanejšieho vzdelávacieho podcastu Levosphere a knihy Levosphere - Marketing v praxi. Prednáša na konferenciách a univerzitách. V Levosphere pracuje nielen na zveľaďovaní firemnej značky, ale posúva vpred aj biznisy klientov, vďaka čomu pomáha vylepšovať naše ekonomické prostredie.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Čas je jednou zo vzácností dnešnej doby, a preto si Anka ten svoj stráži a nemôže zmeškať svoju Pilates hodinu, lebo ako povedal Joseph Pilates: „You are only as young as your spine is flexible.“

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Aj keď je moderná mestská žena a podnikateľka, venuje sa záhradkárčeniu, študovaniu permakultúry, zberaniu byliniek aj arómoterapii. Inšpiruje sa zo životopisov rôznych osobností, ktoré spájajú históriu, múdrosti, zamyslenie, ale aj poučenie.

Fotka Anky
Fotka Veroniky
Veronika Barabášová
LinkedIn logo
Senior stratég v Levosphere®
„Fantázia ako korenie“

AKÁ VERONIKA JE?
Verí, že kvalitnou a detailnou prácou sa postupne vytvára riešenie, ktoré bude fungovať dlhodobo. Jej vášňou je spájať exaktné dáta a fakty s kreatívnou myšlienkou do tvorivého celku, ktorý privedie biznis na cestu so správnym smerovaním. Miluje čísla a svoje analytické vlohy si realizuje na zákazníckych prieskumoch. Vždy sa snaží na všetko pozrieť aj z pozitívnej stránky. Z kníh ju fascinuje Rýchle a pomalé myslenie od Daniela Kahnemana.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Vyštudovala ekonomickú a finančnú matematiku na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského v Bratislave. Skúsenosti získavala v úspešných medzinárodných spoločnostiach Coca-Cola HBC a Slovak Telekom. Pre spoločnosť Coca-Cola riadila celoslovenské projekty launchov nových značiek a promotion ako Vianočný kamión alebo launch Coca-Cola Zero. Získala komplexné skúsenosti v oblasti dátových analýz produktov a služieb. V Telekome zastrešovala vývoj paušálov a služieb, ako sú Fixáčik a Easy. Riadila ich rozvoj od prvotnej myšlienky cez business case až po implementáciu v celej spoločnosti a udržateľný rozvoj. Riadila tím predajných a marketingových analytikov. Manažovala Oddelenie predajných kanálov Slovak Telekomu, v ktorom plány, analýzy a odmeňovacie schémy dennodenne ovplyvňovali výkon predajnej siete (+1000 predajcov). Úspešne viedla tím k inovatívnemu prechodu z transakčného na hodnotové manažovanie predaja. V Levosphere vedie ako senior analytik tvorbu marketingových stratégií a svoj kreatívny protipól napĺňa v komunikácii pre Levosphere.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Má rozbehnutý tvorivý projekt Čmáry, kde kreslí a ručne píše modernou kaligrafiou. Radosť jej robí Sandy, utulkáč a gaučák staford-labrador mix.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Vie sa zrelaxovať pri Columbovi a Jessice Fletcherovej, hoci sa vraj ako postavy nikdy nestretli. Spolu so Sandy sa stali canisterapeutickou dvojicou.

Miroslava Letková
LinkedIn logo
Senior stratég v Levosphere®
„Vytvoriť niečo jednoduché, je tá najťažšia vec“

AKÁ MIRKA JE?
Má rada, keď sú veci hotové. Je principiálna a vo veciach hľadá hlbší význam. Nikdy nerobí nič len tak. Najviac ju napĺňa hľadať zmysluplné idey, ktoré sa darí pretaviť do života. Potešenie nachádza v umení a inteligentnej estetike.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Mirka študovala na Wirtschaftsuniverstität vo Viedni, odbor podnikové financie a logistika. Je skvelým príkladom toho, že človek sa učí celý život a svoju širokú prax senior manažéra z rôznych oblastí B2B a B2C biznisu teraz dopĺňa o vedomosti praktického využitia psychológie v manažmente. Prax získala v oblastiach telekomunikácií, stavebníctva, ale aj FMCG. Viedla tímy, ako aj projekty lokálnych aj globálnych značiek. V Levosphere pracuje na budovaní signifikantných značiek, stojacich na zmysluplných základoch.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Nepohrdne žiadnou kultúrnou aktivitou, avšak oceňuje aj vzácne momenty iba s kvalitnou hudbou a inšpiratívnou literatúrou.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Mirka zbiera ťažítka, avšak nie hocijaké. Musia byť z hutného skla a iba tie s bublinkami.

Fotka Mirky
Fotka Silvii
Silvia Žuffa
LinkedIn logo
Senior stratég v Levosphere®
„Ľudskosťou k úspechu“

AKÁ SILVIA JE?
Pri svojej práci vidí veci z perspektívy a v súvislostiach, rada sa oprie o dáta a konkrétne informácie. Zo skúseností verí, že „sky is the limit“, preto má odvážne ciele a nebojí sa hľadať častokrát zdanlivo nemožné riešenia, ako ich dosiahnuť. Má konštruktívny, ale empatický prístup, a v každej situácii chce nájsť to pozitívne.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Vyštudovala marketingovú komunikáciu na UCM v Trnave a zároveň Európske štúdiá a regionálny rozvoj na SPU v Nitre. Štúdiá jej dali základ pre pracovné pôsobenie v marketingu, kde získala skúsenosti s vedením tímov v retaile aj korporátnom svete. V retaile viedla marketingový tím Klenoty Aurum, kde sa podieľala na budovaní značky na slovenskom trhu. V rámci veľkoobchodnej sekcie spoločnosti zodpovedala za brand marketing pre značky ako Gucci, Michael Kors, Tommy Hilfiger či Emporio Armani na Slovensku. Cenné skúsenosti získala v Poštovej banke a v 365.bank, kde ako Head of marketing viedla brand marketingové aktivity značiek v offline aj online prostredí. Participovala na rebrandingu a repositioningu spoločností a pod jej vedením sa podarilo spoločnostiam získať ocenenia Zlatý klinec, Zlatý středník či Hermes komunikátor roka. V Levosphere využíva svoje skúsenosti najmä pri tvorbe signifikantných stratégií značiek, ale aj pri taktických marketingových kampaniach.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Rodina a šport sú tým, čomu venuje najviac voľného času. V ideálnom prípade sa športovým aktivitám venuje spoločne so svojimi najbližšími.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Silvia veľmi rada je, nikdy nepohrdne akoukoľvek variáciou hranoliek. Pri varení sa však nenašla tak ako pri vychutnávaní si dobrého jedla. 😊

Medior stratégovia v Levosphere®
Fotka Simony
Simona Dobiášová
LinkedIn logo
Medior stratég v Levosphere®
„Baví ma, keď sú veci zmysluplné a zapadajú do seba“

AKÁ SIMONA JE?
Verí, že marketing nie je len o intuícií, ale aj o schopnosti vyselektovať si to podstatné z dát. Má analytické myslenie, dokáže sa preto pozrieť na veci s detailom. Dbá na to, aby to, čo robí, dávalo zmysel, čo pretavuje aj do svojej práce. Je empatická, čo jej umožňuje lepšie pochopiť potreby zákazníkov.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Vyštudovala manažérsku matematiku na MatFyze v Bratislave. Marketérske skúsenosti získavala v digitálnej marketingovej agentúre Basta Digital, kde sa špecializovala na oblasti PPC a SEO. Pôsobila aj v občianskom združení Digital Marketing Club, kde viedla projekt Digitálni anjeli, ktorý pomáha neziskovkám rásť a inšpiruje ľudí k robeniu dobra. Vďaka tomu získala široké spektrum nielen marketingových skúseností.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Miluje výlety do prírody a krásne výhľady, aj preto je pre ňu najlepším prečistením mysle túra do hôr. Rada objavuje nové kultúry a cestuje za novými miestami. Nemá však rada ležanie pri mori, ale aktívne cestovanie, ktoré obohacuje všetky jej zmysly.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Husle sú jej najlepším kamarátom! Sima totiž spieva a hrá vo folklórnej kapele na husliach. Občas si tak zájde zahrať na nejakú tú oslavu, svadbu či iné slávnosti.

Lucia Malinová
LinkedIn logo
Medior stratég v Levosphere®
„Rozhodnosť ako konkurenčná výhoda“

AKÁ LUCIA JE?
Vyhľadáva príležitosti, ktoré ju posúvajú čo najďalej a ktoré ju čo najviac odlíšia od iných. Veľmi sa jej páči myšlienka pochádzajúca z knihy Fialová krava – je potrebné vyniknúť na trhu a je jedno, či hovoríme o produktoch, alebo ľuďoch. Odvtedy sa snaží aj na svoj skillset hľadieť ako na prostriedok odlíšenia sa od ostatných ľudí na pracovnom trhu.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Momentálne študuje na Katedre marketingovej komunikácie na Univerzite Komenského v Bratislave. Skúsenosti zbierala ako Junior Copywriter a Ideamaker v reklamnej agentúre Work&Hugs, a taktiež pracovala v oblasti Global PR. V Levosphere pomáha s analytikou aj s tvorbou stratégií.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Detektívky od Dominika Dána, Agathy Christie či historické romány od Jane Austen, Stefana Zweiga vypĺňajú jej voľný čas, no nepohrdne ani Shakespearom. Ako správny mileniál si stále fičí na seriáli Priatelia.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Lucku v poslednom čase uchvátila aj online videohra World of Warcraft.

Fotka Lucii
Junior stratégovia v Levosphere®
Fotka Luboša
Ľuboš Precner
LinkedIn logo
Junior stratég v Levosphere®
„Úspech závisí od úsilia“

AKÝ LUBOŠ JE?
Ľuboš sa nestráni žiadnej výzvy. Je odhodlaný, avšak ústretový. Verí, že správne rozhodnutia sú kombináciou vedomostí, dát a intuície. Aj preto pri práci prepája analytické a kreatívne myslenie tak, aby našiel riešenia, ktoré sú nielen dôvtipné, ale najmä účinné a dlhodobo udržateľné.

KDE ZBIERAL SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Ľuboš vyštudoval marketing manažment na Univerzite v Dánsku a získal MBA titul z Varšavskej Univerzity Manažmentu. Skúsenosti zbieral pri práci s dánskymi, slovenskými ale aj medzinárodnými spoločnosťami. Vďaka svojmu dlhodobému pobytu a štúdiu v zahraničí sa naučil rýchlo adaptovať na nové situácie, efektívne plánovať a organizovať. Má široký záber vedomostí, a preto mu žiadna oblasť nie je cudzia. V Levosphere® sa venuje práci na Biznis Marketingových Stratégiách a správe webu.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Vo svojom voľnom čase sa rád dozvedá nové zaujímavosti a spoznáva netradičné miesta. Rád číta, cestuje a hrá basketbal.

ČO BY STE NAŇHO NEPOVEDALI?
Ľuboš je bývalý skúsený barman, someliér a barista. Aj keď sa týmto remeslám už nevenuje, stále by vám vedel pripraviť drink podľa želania.

Monika Sopóciová
LinkedIn logo
Junior stratég v Levosphere®
„Priebojnosť ako esencia osobnosti“

AKÁ MONIKA JE?
Neberie "NIE" ako odpoveď. Jej cieľom je posúvať sa vpred a dosiahnuť svoje ciele. Verí, že stať sa tou najlepšou verziou samého seba môže každý, kto naozaj pozná svoju hodnotu a je si vedomý svojich kvalít a pracovitosti. Dôležité je nenechať sa odradiť od úspechu malými nezdarmi. Je vďačná za každú príležitosť, ktorá jej pomôže rozvíjať svoje schopnosti a vedomosti.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Vyštudovala Fakultu managementu Univerzity Komenského v Bratislave. Posunula sa z dátovej pozície asistentky audítora do sveta marketingu, kde ju to prirodzene neustále ťahalo. Svoje skúsenosti rozvíja každým dňom, kedy má možnosť stretnúť sa s inšpiratívnymi ľuďmi alebo sa naučiť niečo nové. V Levosphere® sa venuje marketingovým stratégiám, sociálnym sieťam a podieľa sa aj na tvorbe Levosphere® podcastu Marketing v praxi.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Neodmietne príjemnú prechádzku prírodou, akékoľvek kultúrne vyžitie a kávu či víno s priateľmi. Trávi čas s rodinou vždy, keď je to možné a venuje sa športovým aktivitám.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Moniku zaujíma história. Pozrie a prečíta si všetko, čo sa týka obdobia Druhej svetovej vojny.

Fotka Moniky
Fotka Sandry
Sandra Slobodová
LinkedIn logo
Junior stratég v Levosphere®
“Z každej výzvy vyťažiť maximum”

AKÁ SANDRA JE?
Neustále vzdelávanie je pre ňu hlavným kľúčom k úspechu. Verí, že byť otvorený možnostiam, nebáť sa vystúpiť z komfortnej zóny a učiť sa z vlastných chýb či chýb druhých, ponúka človeku cenné lekcie, ktoré ho posúvajú vpred. Marketing je pre ňu o schopnosti vedieť prepájať rôzne oblasti a o hľadaní súvislostí medzi nimi.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Sandra vyštudovala ekonómiu a manažment na Fakulte manažmentu Univerzity Komenského v Bratislave. Už počas vysokej školy vyhľadávala príležitosti, kde si dokáže rozšíriť marketingové obzory, a preto počas štúdia pôsobila aj v občianskom združení Digital Marketing Club. Neskôr absolvovala certifikované, polročné štúdium digitálneho marketingu Digitálna Univerzita. Skúsenosti zbierala v reklamnej agentúre Lead Onlife Agency ako copywriter a social media manager a pri ďalších projektoch v spolupráci s rôznymi agentúrami.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Zmysluplne strávený voľný čas pre ňu znamená venovať ho svojej rodine a dvom štvornohým miláčikom. Pre Sandru je dokonalá hygge chvíľka vtedy, keď si môže v záhrade alebo na balkóne prečítať inšpiratívnu knihu, či vypočuť podcast a popíjať pri tom kávu. Uvedomuje si však dôležitosť balansu v živote, preto sa snaží vypĺňať svoje voľné chvíľky aj aktívnejšie, a to cvičením alebo jógou.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Chceli by ste Sandru potešiť a urobiť jej krajší deň? Jednoducho jej kúpte “paštéku” Májku.

Implementačný tím BMS v Levosphere®
Fotka Kataríny
Katarína Gregová
LinkedIn logo
Business development manažér v Levosphere®
„Detaily tvoria celok“

AKÁ KATKA JE?
Napĺňa ju zmysluplná práca s konkrétnymi riešeniami. Rada premýšľa nad projektami v širších súvislostiach. Cíti motiváciu pri práci, ktorá ju nadchne a vidí už na začiatku, ako bude vyzerať zhmotnený výsledok. Má rada kreatívny prístup so zreteľom na praktickosť a funkčné využitie. Fascinujú ju implementácie stratégií a ich uvádzanie do života. Má rada dizajn s dôrazom na detaily. To, kedy vidí, že tvorca mal vyšší úmysel.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Vyštudovala Fakultu masmediálnej komunikácie so zameraním na marketingovú komunikáciu na UCM v Trnave. Jej kroky následne smerovali do FMCG segmentu, kde aj dlho pôsobila. Špecializovala sa na trade marketing. Najskôr pôsobila v spoločnosti Heineken, kde bola zodpovedná za implementáciu marketingových stratégií so zreteľom na sales v mieste predaja pre viaceré lokálne ale aj medzinárodné značky. Bola súčasťou uvedenia prvého úspešného Cideru na slovenský trh. Následne jej kroky na niekoľko rokov prešli do syrárne, kde ako Head of Trade Marketing & Category Manager bola zodpovedná za implementáciu podpory predaja pre všetky značky v portfóliu, lokálne aj medzinárodné. Svoje skúseností z implementácií, pohľad cez premisu marketingu a súčasne aj salesu využíva v Levosphere® pri implementácii Biznis Marketingových Stratégií do života. Najviac ju teší, keď vidí výsledky. Keď sa slová pretavia do obrazu a stratégia dostane takpovediac tvár.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Najčastejšie v spojení priatelia a príroda. Za ideálne trávenie voľného času považuje, keď sa odohráva na golfovom ihrisku v objatí borovíc na Záhorí, ktoré vystrieda skalami v Tatrách, kde nachádza ten správny balans. Ako tvrdí „až zo skutočnej výšky a zo stretnutia s vlastnými limitmi, nadobúdame ten správny nadhľad“.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Má rada seriál Hercule Poirot, kde ju fascinuje, ako tvorcovia pretavili eleganciu ešte aj do kriminálneho seriálu.

Simona Krejčí
LinkedIn logo
Senior grafický dizajnér v Levosphere®
„Vizuál ako nositeľ významu“

AKÁ SIMONA JE?
Jej zmýšľanie by sa dalo popísať ako lingvistické. Sama to pripisuje tomu, že jazyky, ich spoznávanie a štúdium sú jej vášňou. Myslenie v slovách pretavuje do dizajnérskej tvorby, kde je pre ňu typická analýza témy prostredníctvom kľúčových slov. Na každú tému sa snaží prinášať pohľad aj z nečakaných uhlov.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Simona je magisterkou umenia v odbore dizajn. Tento titul získala štúdiom na Fakulte architektúry a dizajnu na STU v Bratislave. Tam však jej vzdelávanie v oblasti dizajnu neskončilo. Na medzinárodnom inštitúte dizajnu IED Barcelona absolvovala program zameraný špecificky na grafický dizajn v brandingu, kde sa učila od expertov z celosvetovo uznávaných brandingových agentúr. Skúsenosti nielen v oblasti brandingu, ale zo všetkých odvetví dizajnu, naberala v reklamnej agentúre JANDL, kde jej prešiel cez ruky aj obalový dizajn, kreatíva či fotografia. Popri agentúrnom nasadení sa venovala aj freelance dizajnérskym aktivitám, pri ktorých tvorila projekty v spolupráci napríklad s FSEV UK a Nadáciou ESET. V Levosphere® aplikuje nadobudnuté skúsenosti z jej štúdií a praxe a pretavuje ich do tvorby vizuálnych identít založených na hlbokom porozumení témy vychádzajúcej zo stratégie.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Znalosť jazykov jej uľahčuje cestovanie, ktoré je jej najväčšou vášňou. Spoznávanie nového mesta najradšej prepojí s návštevou koncertu či galérie.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Jej preferovaným dopravným prostriedkom je staručký skladací bicykel Eska.

Fotka Simony
Fotka
Ján Holba
LinkedIn logo
Junior grafický dizajnér v Levosphere®
„Form follows function“

AKÝ JAJO JE?
Rád sa vzdeláva, a to v rôznych oblastiach. Tvrdí, že dizajn už dávno nie je len o estetike. Musí sa opierať o rácio, emóciu a myšlienku. Na svet nahliada pozitívne a hľadá v každom to najlepšie. Porozumenie a pozitivizmus sú jeho hybnou silou.

KDE ZBIERAL SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Študuje v ateliéri Vizuální komunikace na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara ZČU v Plzni. Pred príchodom do Levosphere® pomáhal menším a lokálnym biznisom s ich vizuálnymi identitami. V Levosphere® pracuje na interných projektoch a klientskych vizuálnych systémoch.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Rád sa ponorí do príbehu logickej videohry, alebo si prečíta non‐fiction literatúru, napríklad od Harariho alebo Markoša. Okrem grafickej tvorby svoju kreativitu pretavuje do ilustrácie, či fotografie. V peknom počasí nepohrdne turistikou po Slovensku, odkiaľ si vždy prinesie turistickú známku. Má ich už vyše 100!

ČO BY STE NA NEHO NEPOVEDALI?
Je fascinovaný funkcionalizmom. Pri majstrovskom prepojení hmoty a funkcie mu behajú zimomriavky po chrbte.

Vieme pomôcť aj s týmito otázkami:

Dekoračná ikona

Signifikantná Stratégia Značky™

Ako sa odlíšiť od konkurencie a získať lojalitu mojich zákazníkov?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Brand Workshop

Chcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Konzultácie a mentoring

Dokáže mi niekto kvalitne a pravidelne radiť, ako robiť môjmu biznisu dobrý marketing?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Naming

Viem, čo chcem predávať, ale ako tomu zvoliť dobrý a predajný názov?

ZISTI VIAC