Marketingový audit Levosphere

Vizuálny Systém s Kľúčovým Vizuálom™

„Viem, aká je moja značka, ale potrebujem to vizuálne vyjadriť. Čo na to potrebujem?"

Aj na otázku vizuálnej identity brandu vám odpovie marketingová stratégia. Len definované logo, fonty a farby vám už v dnešnej dobe na vizuálne budovanie značky nestačia. Iba stratégovia vám vedia vytvoriť takú vizuálnu identitu, aby korešpondovala so strategickými zámermi vašej značky.

Dôveru do nás vložilo už množstvo spokojných klientov:

Logo značky Besteron
Logo značky Loreal
Logo značky Poradca Podnikateľa
Logo značky Robel
Logo značky Superzoo

Čo robiť, ak cítim, že momentálna vizualita mi nestačí?

Potrebujete Vizuálny Systém s Kľúčovým Vizuálom™, ktorý vám definuje, akým spôsobom máte vizuálne komunikovať so svojimi zákazníkmi vo všetkých komunikačných bodoch vašej značky (tzv. komunikačné touch pointy). Vyrieši vám dennodennú produktovú a imidžovú komunikáciu značky.

undefined


01

02

03

04

05

06

„Značka potrebuje vizuálne brand kódy. Ako ľudia najprv vnímame obrazy, až tak sa naučíme čítať.“

Ilustračný obrázok k procesnému kroku

01. Kreatívna analýza konkurencie

Silná značka musí byť ľahko vizuálne odlíšiteľná od konkurencie. Preto je potrebné spraviť si vizuálnu analýzu konkurencie, aby sme vedeli, ako trh momentálne vyzerá.

Viem u vás kúpiť len vizuálny systém pre moju značku?

Nie. V Levosphere veríme, že na budovanie značky. Je až druhým krokom a jeho tvorbe by mala predchádzať Signifikantná Stratégia Značky™ , ktorá zadefinuje želané postavenie značky v hlave spotrebiteľa aj na trhu.

Najlepšie je ísť na to strategicky.

Chcem zmysluplnú značku

01

SIGNIFIKANTNÁ STRATÉGIA ZNAČKY™

Vytvoríme vám silnú značku, o ktorú môžete oprieť svoj podnikateľský plán. Dostanete od nás Signifikantnú Stratégiu Značky™, ktorá pre vás bude pevným návodom na konzistentnú komunikáciu a budovanie značky.

02

VIZUÁLNY SYSTÉM S KĽÚČOVÝM VIZUÁLOM™

Unikátna stratégia značky sa musí prejaviť aj v unikátnej vizualite. Vizuálny Systém s Kľúčovým Vizuálom™ vám pomôže urobiť vašu značku zapamätateľnou a rozpoznateľnou. Vypracujeme vám dizajn manuál, vďaka ktorému budete vedieť vizuálne komunikovať so svojimi zákazníkmi naprieč vytýčenými komunikačnými kanálmi.

03

IMPLEMENTÁCIA A TAKTIKA

Stratégia značky je bez správnej realizácie nekompletná. Na jej realizáciu vám poskytneme akčný plán, obsahujúci potrebné kroky, pravidlá a usmernenia. Poskytujeme pravidelné konzultácie počas implementácie stratégie. Budeme vás sprevádzať každým krokom, aby vaša značka začala žiť.

Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Zmení launch nového produktu positioning firmy?

Spolupráca s Levosphere pre nás znamenala novú kapitolu a skúsenosť aj v zmysle kreovania dlhodobého partnerstva. Silnou stránkou tímu je vynikajúca schopnosť načúvať klientovi, jeho skúsenostiam, potrebám a predstavám, resp. dlhodobému smerovaniu. Čo oceňujem je snaha Levosphere preniknúť hlbšie do daného trhového segmentu a všetky načerpané informácie stmeliť do pevného východiska pre tvorbu novej stratégie. Ich komplexný pohľad a zároveň nefixovanie sa na jediné trhové odvetvie im dáva veľkú mieru slobody v hľadaní nových perspektív. Navyše sme si sadli aj po ľudskej stránke, čo v mnohom uľahčuje našu spoluprácu.

Lucia Tarnóczy CEO
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako zvýšiť povedomie o značke stavebných materiálov?

So spoločnosťou Levosphere sme mali spoluprácu na vysokej úrovni. Otvorili mi oči a pomohli objaviť nové možnosti v mojom podnikaní. Riešenia na biznisové otázky, ktoré sme spolu riešili by mi nenapadli a som rád, že som ich oslovil s požiadavkou o spoluprácu. Vrelo odporúčam.

Ing. Ľubomír Siman, zakladateľ značky Elementex
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako na osobnú značku umelkyne?

Spolupráca s Levosphere bola a je zážitkom profesionality, osobného prístupu a ľudskej trpezlivosti. Rozhodnutie ohľadom spolupráce s Levosphere by som nikdy nemenila.

Lady Vivian
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako môže túžba po novom názve ovplyvniť smerovanie značky?

Potrebu zmeniť meno značky som nadobudla už veľmi krátko po jej uvedení. Názov bol komplikovaný a silno žensky orientovaný, čo sa pri zaradení pánskych produktov ukázalo ako nevýhoda. Aj takto to môže dopadnúť, keď neprenecháte naming profesionálom. Do Levosphere som prišla s túžbou po novom mene a dostala som ucelenú a silnú stratégiu značky. Vrelo odporúčam každému, kto chce začať budovať svoje podnikanie na silných základoch.

Ing. Jana Veličová, zakladateľka značky Miole
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako pretaviť nevýraznú tému do pútavej značky?

Spoluprácu s odborníkmi z tímu Levosphere odporúčame všetkým, ktorým naozaj záleží na svojom biznise, chcú rásť a budovať silnú značku na trhu. Potrebovali sme pripraviť stratégiu a nasmerovať ako sa v našom segmente odlíšiť. S výsledkom sme nadmieru spokojní. Hĺbková analýza, dáta a zároveň obrovská dávka kreativity nás presvedčili, že to bola správna voľba. Všetky dodané podklady sú pre nás veľmi cenným zdrojom informácii pre najbližšie obdobie nášho rastu. Oceňujeme úžasné nasadenie a profesionálny, ale zároveň veľmi priateľský prístup v každom kroku. Ďakujeme!

Ing. Eduard Leitner a Ing. Jana Leitnerová, spolumajitelia značky hirou
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Dá sa rebrandovať, aby ste v rýchlom svete prerazili s pomalým cestovaním?

Ďakujeme celému tímu Levosphere za vypracovanie Biznis Marketingovej Stratégie a za výborne odvedenú prácu na vysokej profesionálnej úrovni, ktorá predčila všetky naše očakávania. Po viacerých skúsenostiach sme konečne našli spoločnosť, ktorá vyniká absolútnou odbornosťou, individuálnym prístupom, dôslednosťou a v neposlednom rade výhodou, že projekt je vypracovaný na mieru tak, aby bol zrozumiteľný a aplikovateľný v praxi. Levosphere odporúčam každej spoločnosti, ktorá hľadá kvalitného partnera na marketingovú spoluprácu, či už malej, ktorá sa potrebuje posunúť vpred alebo veľkej, ktorá hľadá spoľahlivého partnera.

Slávka Nováková, zakladateľka značky Travego
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako posunúť značku vpred zmenou cieľovej skupiny?

Spolupráca s Levosphere prebiehala od začiatku nadštandardne. Pochopili moje zadanie zmeniť smerovanie firmy a nastaviť tak, aby vyhovovalo požiadavkam dnešnej doby. Biznis Marketingová Stratégia a následne nová Vizuálna Identita posunuli firmu na ďalší level. Nemala som veľké očakávania, kedže predtým som už oslovila iné firmy, ale v podstate to bolo len prešľapovanie na mieste a nič zaujímavé z toho nevzišlo. Po prvej prezentácii v Levosphere som však pochopila, že som na správnom mieste. Trafili do čierneho a presne odhadli čo firma potrebuje a kam by sa mala posúvať. Ja som to síce vedela, ale nedokázala som to uchopiť a posunúť ďalej. Takže spoluprácu s Levosphere vrelo odporúčam!

Ivona Caponi, zakladateľka značky Nara
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako upevniť positioning pri silnej konkurencii?

Levosphere sme si vybrali, pretože sme boli presvedčení, že sú to naše zákazníčky. Očakávali sme iný pohľad na marketingové smerovanie našej spoločnosti. Po ročnej skúsenosti s Levosphere musím skonštatovať, že spolupráca predčila naše očakávania. Nedostali sme len pohlaď na vec, ale kompletnú stratégiu na úrovni cien, produktov, kategórii, vizuálnej identity, employer brandingu a najmä pozicioningu 101 na trhu tak, aby bola naša značka výnimočná.

Matej Krajčík, konateľ 101 Drogéria
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako odlíšiť hravú detskú značku?

Pre spoluprácu s Levosphere sme sa rozhodli na základe kladných referencií a zároveň našej potreby posunúť firmu o krok vpred. Potrebovali sme zosúladiť naše vízie, plány, predstavy zákazníka a dopytu na trhu. Všetko to profesionálne prepojiť, aby celé naše fungovanie a smerovanie dávalo zmysel nielen nám, ale aj našim zákazníkom. Levosphere, ako skvelé marketérky, sa dostali do našich hláv a dokázali nám vypracovať Biznis Marketingovú Stratégiu, s ktorou sme sa ihneď stotožnili. Jej zrozumiteľnosť, jednoduchosť a maximálna použiteľnosť v praxi sú ďaleko za našimi predstavami. Veríme, že práve Biznis Marketingová Stratégia a nový vizuálny systém prinesie nášmu podnikaniu úplne nové možnosti. Na Levosphere oceňujeme tú najvyššiu marketingovú odbornosť, s akou sme sa doteraz stretli, rovnako aj milú, príjemnú a priamočiaru komunikáciu. Rozhodne odporúčame všetkým firmám/spoločnostiam nielen na začiatku ich cesty.

Richard a Gabika Berdisoví, majitelia ActiveKids
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako zo svojej jedinečnosti urobiť konkurenčnú výhodu?

Firmu Levosphere sme kontaktovali, pretože sme začali pociťovať, že strácame smerovanie v našom podnikaní. Po vypracovaní analýzy sme zostali veľmi milo prekvapení a dokonca ste prevýšili naše očakávania. Zvedomili ste myšlienku nášho projektu a podarilo sa vám vyzdvihnúť v čom sme jedineční a odlíšiteľní na trhu a v čom spočíva naša hodnota pre zákazníka. Hĺbkou analýzy ste nám ukázali konkurenčné prostredie v našom segmente, kde sa nachádzame a ako sa vieme odlíšiť, pomohli ste nám s portfóliom produktov pre zákazníka a tiež sme si pri vašej analýze uvedomili, že potrebujeme urobiť renaming nášho projektu. Sme veľmi radi, že sme vás oslovili, vaše služby majú veľkú hodnotu.

Zuzana Šúchalová founder
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Zmení launch nového produktu positioning firmy?

Spolupráca s Levosphere pre nás znamenala novú kapitolu a skúsenosť aj v zmysle kreovania dlhodobého partnerstva. Silnou stránkou tímu je vynikajúca schopnosť načúvať klientovi, jeho skúsenostiam, potrebám a predstavám, resp. dlhodobému smerovaniu. Čo oceňujem je snaha Levosphere preniknúť hlbšie do daného trhového segmentu a všetky načerpané informácie stmeliť do pevného východiska pre tvorbu novej stratégie. Ich komplexný pohľad a zároveň nefixovanie sa na jediné trhové odvetvie im dáva veľkú mieru slobody v hľadaní nových perspektív. Navyše sme si sadli aj po ľudskej stránke, čo v mnohom uľahčuje našu spoluprácu.

Lucia Tarnóczy CEO
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako zvýšiť povedomie o značke stavebných materiálov?

So spoločnosťou Levosphere sme mali spoluprácu na vysokej úrovni. Otvorili mi oči a pomohli objaviť nové možnosti v mojom podnikaní. Riešenia na biznisové otázky, ktoré sme spolu riešili by mi nenapadli a som rád, že som ich oslovil s požiadavkou o spoluprácu. Vrelo odporúčam.

Ing. Ľubomír Siman, zakladateľ značky Elementex

Vieme pomôcť aj s týmito otázkami:

Dekoračná ikona

Biznis Marketingová Stratégia™

Dokáže mi niekto kvalitne a pravidelne radiť, ako robiť môjmu biznisu dobrý marketing?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Signifikantná Stratégia Značky™

Ako sa odlíšiť od konkurencie a získať lojalitu mojich zákazníkov?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Brand Workshop

Chcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Naming

Viem, čo chcem predávať, ale ako tomu zvoliť dobrý a predajný názov?

ZISTI VIAC