Pritiahnite si viac objednávok! Žiadna mágia, len 1 podstránka

Rozhovor o novom prístupe k úprave webových stránok tak, aby boli predajné - tzv. logika predajnej stránky.

„predajná podstránka ako virtuálny obchodník, ktorého cieľom je predať“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Simona Kubán, výkonná riaditeľka SCR interactive, pôsobí v oblasti digitálneho marketingu cez 15 rokov. V SCR interactive prišli s novým prístupom k úprave webových stránok tak, aby boli predajné. Tento prístup pomenovali ako logika predajnej stránky.

E-commerce prostredie sa rozrastá každým dňom, no nie všetky weby sú v predaji rovnako úspešné. Prečo je tomu tak? Jednoducho nestačí mať iba nahodené produkty, dobrú cenu a rýchle doručenie. Treba ísť ďalej. Rozhovor so Simonou vám možno trochu pootvorí očami a ukáže, ako sa dá rozmýšľať tak, aby ste získali viac objednávok. Možno vás prekvapí, že až tak veľa úsilia vás to nebude stáť.

V rozhovore sa dozviete:

  • čo je to logika predajnej podstránky

  • prečo robia firmy chybu, keď dávajú do popredia len produktové informácie a čo to spôsobuje s ich predajom

  • aký je rozdiel medzi predajnou stránkou a UX

  • pre aké biznisy je určená logika predajnej podstránky

  • čo všetko je potrebné pre vytvorenie dobrej predajnej podstránky

  • čo je to AIDA model a ako súvisí s logikou predajnej podstránky

  • ako pristúpiť ku predajnej podstránke, keď ide o začínajúci e-shop, alebo e-shop so širokým portfóliom produktov

  • či je rozdiel, keď sa predajná stránka robí na produkt vs. službu a B2C vs. B2B

Faktom je, že zákazníci webové stránky nečítajú, iba ich skenujú. Často sa dokonca stáva to, že odídu z webu, nenakúpia a možno ani netušia prečo. Jednoducho preto, lebo stránka nie je dostatočne predajná. Simona hovorí, že z jej skúseností nemá 90% klientov spravené svoje stránky tak, aby mali schopnosť predávať. Práve tento problém im môže vyriešiť logika predajnej stránky, ktorú možno prirovnať ku obchodnej nohe spoločnosti. Simona nám v rozhovore objasňuje, ako vďaka tejto predajnej podstránke dosiahnuť viac objednávok.

Čo nám odkazuje Simona na záver?

Máme byť hrdí na svoje úspechy a na to, čo sme dosiahli a čo sa nám podarilo. A mali by sme vedieť to aj odkomunikovať.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ