Témou rozhovoru je filozofia značky, a to, ako to vyzerá, keď do potravinového segmentu vstúpi inovátor.
„Za značkou stojí príbeh lásky k jedlu a biohackingu.“
Dušan Plichta je zakladateľom a CIO značky Powerlogy, ktorá tvorí inovatívne potraviny. Značka a jej produkty spájajú lásku k jedlu a biohacking, teda optimalizovanú výživu mozgu, ktorá môže byť chutná! Potvrdzuje to aj 11 Great Test ocenení, ktoré každoročne udeľuje Britská asociácia Guild of Fine Food najkvalitnejším a najchutnejším potravinám. Je to niečo ako ocenenie Oscar vo svete gurmánov. Prečo však v súvislosti s potravinami spomíname mozog? Odpoveď nájdete v podcaste.
V podcaste sa dozviete:
Kľúčové rozhodnutie v histórii značky bola práve definícia značky, názvu, ale aj toho, že značka nebude len o káve, ale stane sa konceptom, pod ktorý dokážu zaradiť viacero produktov. “Môžeš mať najlepší produkt a filozofiu, ale keď to nemáš v koncepte a v marketingu, tak to nebude fungovať", hovorí Dušan v podcaste. Pokiaľ si stále úplne neviete predstaviť, čím značka Powerlogy je, vypočujte si náš podcast.
Na záver nám Dušan v súvislosti s marketingom odporúča: “Odporučil by som vám napísať si biznis plán, ktorý je o dvoch najdôležitejších veciach. Jedna stránka je excel a financie. Druhou stránkou je mať víziu a mať ju skonkretizovanú do stratégie.”
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ