Peter Šebo: Ako sa strategicky rozhodovať pri tvorbe kreatívnej kampane?

Peter prezrádza, aký je rozdiel v tvorbe kampaní v online vs. offline a čo všetko si potrebujete zodpovedať pri tvorbe kreatívnej kampane.

„Jediná nevýhoda offline je to, že je jednostranný.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Peter Šebo je marketingový nadšenec a majiteľ spoločnosti PS:digital. Má roky skúseností s digitálom aj kreatívnymi kampaňami. Tie si vyžadujú veľa strategických rozhodnutí. Na dobrú kreatívnu kampaň si totiž potrebujete zodpovedať veľmi veľké množstvo otázok:

  • vynesie mi viac kampaň v online alebo v offline?
  • je silnejší YouTube alebo televízia?
  • môžem použiť rovnaké video v televízii aj na YouTube?
  • majú billboardy a printy zmysel?
  • je súťaž dobrý nápad?

Odpovede na tieto, ale aj ďalšie otázky a dôležité odkazy, sa dozviete v podcaste.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ