Nová generácia pri kormidle = rebranding?

Cesta súrodencov k prebratiu kormidla nebola od začiatku jednoznačná, zvedavosť ich prirodzene vtiahla do biznisu rodičov.

„"Krásne a Vzácne". To krásne je subjektívne a pomerne jednoduché, ale ochrániť to vzácne, čo nám dáva príroda je nesmierne náročné. O to sa v Mikuš Diamonds snažíme.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Súrodenci Martin Mikuš a Iveta Zimková Mikušová spoločne vedú rodinný biznis Mikuš Diamonds. Avšak ich cesta k prebratiu kormidla nebola od začiatku jednoznačná, zvedavosť ich prirodzene vtiahla do biznisu rodičov. Nezaobíde sa to však bez hádok, tie do rodinného biznisu podľa nich patria, dôležité je, ako sa s nimi vysporiadate. Ako teda dokážu robiť odvážne marketingové kroky v spleti emócií, s ktorými sa pri spoločnom vedení potýkajú?

V podcaste sa dozviete:

  • čo je základným pilierom úspešného vedenia ich rodinného biznisu
  • prečo cítili potrebu rebrandovať značku a ako sa im to podarilo
  • radu pre rodičov, ktorí chcú, aby ich deti časom prevzali kormidlo biznisu
Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ