Nepredáva váš e-shop? Možno robíte niektorú z týchto chýb

V podcaste sa rozprávame o tom, aké najčastejšie chyby robia e-shopy.

„na rozbehnutie e-shopu nestačí byť „len“ nadšenec do svojho segmentu“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Michal Král je zakladateľom jedného z najväčších vyhľadávačov tovaru na slovenskom trhu Pricemania.sk a má tak bohaté skúsenosti s e-shopami. V podcaste sa rozprávame o tom, aké najčastejšie chyby robia e-shopy. Faktom je, že e-shopy začali počas pandémie rásť ako huby po daždi, avšak nie vždy to je s nimi ideálne a často robia chyby, ktoré si možno ani neuvedomujú.

V rozhovore sa dozviete:

  • prečo nestačí na rozbehnutie e-shopu byť „len“ nadšenec do svojho segmentu

  • či treba mať nejaký plán ešte pred rozbehnutím e-shopu

  • či sú potrebné nejaké peniaze na založenie e-shopu

  • podľa čoho sa rozhodnúť, cez akú platformu máme vytvoriť e-shop

  • ako pracovať s UX

  • aké chyby robia e-shopy pri platobných a dopravných možnostiach

  • či sa dá na e-shope dosiahnuť emócia a zážitok, ako by bol zákazník v kamennej predajni

  • či je dôležité budovať značku aj v rámci e-shopového biznisu

Slovenské prostredie e-shopov je zjavné v tom, že sa tu veľa kopíruje. Vo výsledku sa dostávame k tomu, že veľa e-shopov je podobných a na nerozoznanie. Navyše sú to častokrát len suché katalógy bez emócie a duše. Keďže všetko smeruje k tomu, že už aj v rámci e-commerce potrebujeme začať budovať hodnotu, nie je čas váhať nad tým, či je potrebné svojmu e-shopu budovať značku. Veď aj samotní zákazníci očakávajú od e-shopu podobný zážitok, ako to je v kamennej predajni.

Čo nám Michal odporúča na záver?

Treba sa vzdelávať. Predpokladom úspechu je to, že majiteľ by mal rozumieť aspoň do nejakej hĺbky témam v e-commerce, aby to celé bol schopný riadiť. Okrem toho by sme si mali hľadať partnerov, ktorí nám vedia pomôcť a posunúť nás.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ