Hosťom tohto podcastu je JUDr. Martin Biskupič, profesionálny mediátor. V podcaste si podrobne preberieme využitie mediácie v marketingu spoločnosti ako nástroja na ochranu značky.
„Mediácia má dopad na vnímanie spoločnosti.“
Hosťom tohto podcastu je JUDr. Martin Biskupič, profesionálny mediátor. V podcaste si podrobne preberieme využitie mediácie v marketingu spoločnosti ako nástroja na ochranu značky. Pán Biskupič nám ukázal na príklade pracovno-právneho problému, aký má mediácia dopad na vnímanie spoločnosti a aké ďalšie spory je možné riešiť touto metódou. Odpovie nám aj na otázku, kedy dáva zmysel mať vlastného mediátora.
Pozrieme sa, aké sú presne úlohy a zodpovednosti mediátora. Zodpovieme si, či musí mať mediátor právnické vzdelanie, aká je presne jeho rola vo vzťahu protistrán a či sú mediátori špecializovaní na určité druhy sporov.
Ujasníme si pri akých sporoch je vhodné zapojiť mediátora, ide len o právne spory? Ako funguje potom vzťah s mediátorom, keď sú v hre aj právnici? Zatiaľ je malé povedomie o mediácii, ale zlepšuje sa dopyt po tomto nehmotnom benefite. Odhalíme, kto využíva túto formu riešenia sporov. Prejdeme si riziká, nevýhody, ale aj výhody súdneho sporu a naopak výhody mediácie. Na príklade akou je nezaplatená faktúra si ukážeme, ako mediácia môže prebiehať.
Hoci sa komunikuje verejne, že mediácia je lacnejšia a rýchlejšia, nemusí to tak byť. Pán Biskupič nám ozrejmil, akým spôsobom môže byť mediátor platený a ako dlho môže trvať mediácia. Dotkli sme sa rozdielu medzi nestrannosťou a pohľadom na nestrannosť, kde nájsť mediátorov a na čo si dať pozor pri výbere mediátora. Prezradil, že na mediáciu je viazaná mlčanlivosť a prestávajú trvať premlčacie lehoty.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ