Marketingové 4P značky Chutné Kytice

Barbora Ostrožovičová s IPSOSu nám prezrádza niektoré zo zistení v štúdii Global trends report, ktoré sú dôležité pre strategické rozhodnutia spoločností.

„Slováci sa boja technologického pokroku“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

IPSOS je prieskumná agentúra, ktorá pravidelne prichádza so zaujímavými prieskumami, štúdiami. Keďže cítime, že potrebujeme dať viac vedieť o dátach a prieskumoch, rozhodli sme sa v spolupráci s IPSOS-om priniesť sériu 4 podcastov, ktoré budú práve na tieto témy. Najbližšie 4 mesiace sa preto môžete tešiť na zaujímavé rozhovory v sérií PRIESKUM V PRAXI.

Barbora Ostrožovičová pracuje ako PR manager v IPSOS-e, kde sa taktiež podieľa na manažmente mystery shopping projektov. IPSOS už niekoľko rokov po sebe realizuje štúdiu Global trends report, ktorá zohľadňuje výsledky z 29 krajín z celého sveta. V podcaste nám Barbora prezrádza niektoré zo zistení v štúdii, ktoré sú dôležité pre strategické rozhodnutia spoločností, pretože reflektujú témy, ktoré nás sprevádzajú počas každodenného života.

V rozhovore sa dozviete:

  • akí sme my Slováci a čo máme rovnaké, rozdielne s ostatnými krajinami

  • či sú Slováci citliví na cenu, alebo si radšej priplatia za prémiovejšie značky

  • ako vnímajú Slováci svoje zdravie a životný štýl

  • či sa naozaj viac rieši ekológia, alebo sa o nej iba hovorí

  • akým odvetviam v biznise praje táto doba

  • ako vnímajú Slováci autentické značky a čo to vôbec znamená

  • v čom je generácia Z špecifická

  • pre koho je štúdia určená a čo mu prinesie

Žijeme vo svete, kedy každý baží po informáciách a chceme byť informovaní. Na druhej strane ak máme príliš veľa informácií, tak nám to nevyhovuje. Barbora dodáva, že zo zistení zo štúdie ju najviac prekvapilo to, ako sa my Slováci bojíme technologického pokroku. Prečo to tak je a čo ju naopak pozitívne prekvapilo, sa dozviete v rozhovore.

Barbora nám na záver odporúča, aby každý podnikateľ vedel  tom, že má svoje rozhodnutia postaviť na niečom, čo si pred tým „checkol“. Mal by mať relevantné zdroje dát, pretože keď má niekto dobrý informačný zdroj a dobré dáta, tak sa aj v rámci developmentu postupuje a napreduje oveľa lepšie. Často podnikatelia nevedia, čo presne potrebujú, čo by mali zmeniť, čo by mali nakopnúť, aby všetko fungovalo. Namiesto toho, aby sami tápali v dátach, je dobré sa poradiť s odborníkmi.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ