Margarita Fries: Rozdiely v budovaní značiek v Česku a na Slovensku

Margarita nám vysvetľuje, ako pristupujú české firmy k budovaniu svojej značky a v čom sa líšia od slovenských firiem.

„Značka je o mindsete manažérov, ktorí by mali od podnikania chcieť viac.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Margarita Fries je česká brandová a marketingová manažérka. Rozprávame sa o tom, či je v Česku dôležité budovať si svoju komerčnú či osobnú značku a aké sú tam rozdiely v prístupe k budovaniu značky oproti slovenským firmám. Margarita nám tiež objasňuje, aké nákupné správanie majú Česi a v čom sa líši od správania Slovákov. 

V podcaste sa dozviete:

  • či sa české firmy začínajú viac zaoberať marketingom
  • ako sa mení prístup k marketingu s príchodom novej generácie
  • čo pre firmy znamená, že Česi sú pragmatickí

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ