Ktorá generácia nemá našu pozornosť, ale má peniaze?

Martin Marko z agentúry Silwer nám v podcaste odhaľuje trhový potenciál vekovej skupiny 50+aj to, ako a prečo by ho aj vaša značka mala využiť.

„Až 50 % ľudí na trhu sa cíti byť značkami prehliadanými.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Martin Marko z agentúry Silwer nám v podcaste odhaľuje trhový potenciál vekovej skupiny 50+aj to, ako a prečo by ho aj vaša značka mala využiť. V rozhovore nám Martin ozrejmuje pojem strieborná ekonomika a prečo sa tak volá. To, čo sa za týmto názvom ukrýva, vás prekvapí a pravdepodobne aj pobaví.

V podcaste sa tiež dozviete:

  • prečo sa až 50 % ľudí cíti byť na trhu ignorovanými
  • aké majú nákupné správanie ľudia 50+
  • tipy, čo by ste mali ľuďom v silver economy komunikovať
  • akým spôsobom by ste ich mali oslovovať
  • a rady ako predísť najväčšej diskriminácii

Agentúra Silwer sa zameriava na prieskumy, ktoré poskytujú informácie o meniacej sa silver economy. Ľudia v súčasnosti starnú neskôr. Zamysleli ste sa niekedy nad tým, prečo dieťa dostane vždy väčšie lego od svojej babky ako od rodiča? Dôvod, prečo o tom hovoríme, sa dozviete v pocaste.

Na záver nám Martin v súvislosti s marketingom odporúča, aby sme v živote boli pracovití, aby sme dokázali byť dlhodobo úspešnými. Na to je potrebné stanovovať si racionálne ciele, mať otvorené oči, inšpirovať sa a v neposlednom rade nenechať sa stiahnuť každým trendom, ktorý sa na trhu objaví.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ