Martin Krajniak o kráľovne marketingu - značke a jej hodnote. Jej budovanie má ovplyvniť market share vašej značky v hlave spotrebiteľa. Ako však vojsť do hlavy spotrebiteľa a ako zistiť, či tam s našou značkou skórujeme?
„Najskôr treba značku začať budovať, aby sme mali čo merať.“
Martin Krajniak o kráľovne marketingu - značke a jej hodnote. Jej budovanie má ovplyvniť market share vašej značky v hlave spotrebiteľa. Ako však vojsť do hlavy spotrebiteľa a ako zistiť, či tam s našou značkou skórujeme? Prečo je dôležitý, nie len obrat, či podiel na trhu, ale i mentálny market share? Kto to meria?
Martin nám prezradil, čo je to hodnota značky a ako sa dá merať. Na čo slúži meranie značky a či vie hodnota značky ovplyvniť predaj, alebo kúpu firmy. Najskôr však treba značku začať budovať, aby sme mali čo merať. Ktoré sú dnes aktuálne piliere, o ktoré sa máme oprieť pri budovaní značky? V čom je to tajomstvo? Môžu zmysluplne a exaktne ísť v značke aj nízkorozpočtové značky? Je dôležitý brand purpose - dôvod existencie značky? A čo to vlastne je?
Počuli ste už o štúdií BrandZ? Prístup k nej je zadarmo a viete sa veľa dozvedieť, či inšpirovať, ako ďalej s vašou značkou. Viac vyskúmaných zákonitostí o značkách, svete, regiónoch, či sektoroch, pravdepodobne inde nenájdete. Zistíte v nej okrem iného aj to, ako vzniká index, equity, a teda informácia o hodnote značky. A na záver naše spoločné zamyslenie, či sa to na Slovensku robí dobre, a či ideme v trende. Čo myslíte, vedia aj veľké rozpočty, prečo robia to, čo robia? Toto musíte počuť :-)
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ