Slavomíra Nováková nám odhaľuje cestu jej značky Travego Tour počas neistých pandemických rokov a rokov skúšaných kolísaním ekonomických ukazovateľov vo svete.
„Stratégia poskytla kompas nie len pre marketing, ale aj pre celú spoločnosti.“
Slavomíra Nováková, majiteľka cestovnej kancelárie Travego Tour, nám v podcaste odhaľuje cestu jej značky počas neistých pandemických rokov a rokov skúšaných kolísaním ekonomických ukazovateľov vo svete. Ocitla sa v situácii, kedy mala v rukách “mapu”, ale nemala príležitosť sa ňou riadiť od začiatku.
V podcaste sa dozviete:
Slavomíra hovorí, že kľúčovým prínosom pre značku Travego Tour po implementácii stratégie bolo to, že práve ona im pomohla prepojiť a zjednotiť značku a spoločnosť tak, aby medzi nimi nastala súhra. Stratégia udala smer nie len značke, ale aj vedeniu spoločnosti. Práve to im chýbalo najviac.
Slavomíra nám na záver v súvislosti s marketingom odkazuje, že podnikatelia by mali prijať 2 fakty. Prvým je to, že nevedia robiť všetko najlepšie. Druhým je fakt, že marketing nie je ani zďaleka len o reklame. Nakoniec dodáva, že by sme zákazníkom mali dať možnosť stretnúť nás.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ