Filip Jančík prelomil ľady hudobného priemyslu vďaka marketingu

V podcaste sa rozprávame o tom, ako si Filip Jančík buduje svoju osobnú značku a prezrádza aj to, ako vypredal 9 koncertov bez toho, aby bol masovo známy.

„emócia je dôležitejšia ako technická náročnosť huslistu“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Filip Jančík je profesionálny huslista a hudobný producent. Svojou tvorbou sa snaží priblížiť mladým ľuďom. Filip je navyše aj marketingový nadšenec a veľkú časť svojej práce venuje práve marketingu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako si buduje svoju osobnú značku a prezrádza aj to, ako vypredal 9 koncertov bez toho, aby bol masovo známy.

V rozhovore sa dozviete:

  • ako využíva marketing vo svojom umeleckom presadení sa

  • ako vníma marketing hudobného priemyslu na Slovensku

  • akú úlohu má jeho značka

  • čo z marketingu mu pomohlo najviac k tomu, aby vypredal 9 koncertov

  • prečo dáva zákazníkom vždy viac ako očakávajú

  • ako sa dostal k spolupráci s menami ako Avril Lavigne a Karel Gott

  • prečo je podľa neho v hudbe dôležitejšia emócia ako technika

Filip sa v rozhovore vrátil do svojich začiatkov a hovorí, že vedel, že pokiaľ chce predať svoje vystúpenia, musí si dlhodobo budovať svoju značku. Práve to je podľa Filipa to najdôležitejšie spolu s konzistentnosťou. Navyše treba veľa testovať a nebáť sa skúšať, čo funguje na cieľovú skupinu.

„Brand si treba budovať postupne a netreba sa báť zlyhaní. Tie treba analyzovať, prečo to nefunguje a zisťovať, ako sa to dá zlepšiť. Je potrebné si nastaviť krátkodobé aj dlhodobé ciele a postupne sa k ním dopracovať.“

Čo odkazuje Filip na záver?

Komunikácia všeobecne je základom akéhokoľvek biznisu, podnikania – či marketingová, alebo medziľudská. 90% problémov, ktoré sú vo firmách medzi zamestnancami a šéfom pramení v komunikácii. Treba mať lepšiu a otvorenú komunikáciu, a to nie len vo firmách, ale aj od značiek smerom k zákazníkom.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ