Vývoj značky Metalinox od kovovýroby až ku ambicióznej značke Ambisio.
„Zákazníci nevnímali hodnotu produktov. Postupne zistili, že neoslovujú správnych zákazníkov.“
Tatiana a Miroslav Dubovskí okrem toho, že sú manželia, sa spolu podieľajú aj na budovaní značiek Ambisio a Metalinox - tieniaca technika. Na trhu sú už 10 rokov a za ten čas prešli veľkým vývojom. Posledný rok sa venovali rebrandingu značky Ambisio. Rebranding pôvodne nebol plánovaný, no vyplynul zo stratégie. Prečo sa rozhodli nakoniec ponechať aj pôvodnú značku Metalinox - tieniaca technika?
V podcaste sa dozviete:
Miroslav začal sám dizajnovať a vyrábať produkty. Keď ich uviedol na trh, boli odlišné od konkurencie. Nedarilo sa mu však s nimi dosiahnuť to, čo by odrážalo energiu, ktorú do nich Miroslav vložil. Nevedeli ukázať a vysvetliť zákazníkom hodnotu produktov a opodstatnenosť vyššej ceny. Uvedomili si, že zákazníci tomu nerozumejú a zistili, že nesprávne oslovovali zákazníkov v mainstream segmente. Ako sa s tým vysporiadali, nám prezrádzajú Tatiana a Miroslav vo videopodcaste.
Tatiana nám na záver odporúča, či sme jednoosobovka, stredná, ale aj väčšia firma, je potrebné sa spájať s profesionálmi. Človek nevie všetko a keď má obsiahnuť všetko, môže sa z toho trochu zblázniť. Keď chceme robiť niečo poriadne, je potrebné sa obrátiť na odborníkov.
Miroslav nám radí, aby sme občas vyšli zo svojej bubliny, pretože niekedy sme až príliš ponorený dovnútra. Je preto dôležitý odstup a navnímanie značky aj zvonku.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ