Aký majú omnichannel prístup v spoločnosti Robel shoes & accessories

Jozef Robel jr. z Robel shoes nám porozpráva nielen o topánkach. Už 10 rokov funguje na Slovensku s 35 predajňami a s e-shopom.

„OFFLINE BEZ ONLINU A ONLINE BEZ OFFLINU DNES PREŽIŤ NEVIE!“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Jozef Robel jr. z Robel shoes & accessories nám porozpráva nielen o topánkach. Dozviete sa, čo je za úspechom siete, ktorá už 10 rokov funguje na Slovensku s 35 predajňami a s e-shopom. Zistíte, ako aplikujú omnichannel prístup (prepájanie onlinu a offlinu), čo si myslia o cenovej vojne, ktorá prebieha v maloobchode, či ako vnímajú budovanie značky. Zaujímavosťou rozhovoru je časť o slovenskej nohe, vypočujete si, v čom je špecifická, a že na kopyte záleží, a to aj v marketingu! Tak smelo, vyložte si “kopýtka” a vypočujte si ďalší podcast Marketing v praxi. 

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ