Ako vytvorili značku pre zamestnancov v LIDL

Veronika Bátorová je HR Marketing Team Leader v spoločnosti Lidl. Dozviete sa, ako Lid tvorí employer branding stratégiu a na čo si treba dávať pozor.

„Lidl je síce diskont, ale nie je diskontný zamestnávateľ.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Veronika Bátorová, HR Marketing Team Leader v spoločnosti Lidl,  hovorí:  “Lidl je síce diskont, ale nie je diskontný zamestnávateľ. Cieľom budovania značky zamestnávateľa bolo zmeniť stereotypné zmýšľanie.”

Veronika zodpovedá za budovanie zamestnávateľskej značky a vedenie tímu HR marketingu v spoločnosti Lidl. Pracuje na tom, ako Lidl komunikuje svoju kultúru a víziu existujúcim a potenciálnym kolegom a zároveň zastrešuje online aj offline HR marketingovú stratégiu.

V podcaste Veronika objasňuje: “Employer branding je image, ako je zamestnávateľ vnímaný všetkými stakeholdermi, ako sú zamestnanec, aktuálny aj budúci, zákazník alebo dodávateľ.” Employer branding je o stratégii budovania značky zamestnávateľa a HR marketing o nastavení a realizácii konkrétnej podpory. Je nevyhnutné, aby spolupracovali na značke zamestnávateľa marketing a HR oddelenia spoločne, aby nedošlo k chaotickej komunikácii.

Veronika v podcaste zdôrazňuje, že skúsenosť zamestnanca so zamestnávateľom nie je len o náborovej časti, ale zahŕňa výberový proces, 1. deň zamestnanca, 1. kontakt, rozvoj a vzdelávanie, dokonca odchod zo spoločnosti a prípadne až návrat späť.

V podcaste sa ďalej dozviete:

  • ako konkrétne tvoria employer branding (EB) stratégiu

  • koľko to trvá na jednej strane, ale čo to prináša na strane druhej

  • čoho sa vyvarovať a na čo si dávať pri EB pozor

  • kedy je vhodné začať a čo je treba mať pripravené dopredu

  • aký je vplyv medzinárodnej skupiny Lidl na slovenský Lidl

  • ako reagujú v aktuálnej Corona situácii

  • prečo nie je možné robiť employer branding bez súhlasu vedenia

  • či sa dá robiť employer branding bez súhlasu vedenia

Spoločnosť Lidl sa drží hodnôt, ktoré vychádzajú od zamestnancov. Každý z tých skoro 5000 zamestnancov je Lidl employer branding ambasádorom.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ