Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase - od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.
„Láska k domovine a marketingu ich posunula na vyššiu úroveň.“
Khairieh Naserová je marketingovou manažérkou a spoluzakladateľkou arabského bistra Arabeska. V podcaste nám odkrýva cestu, ktorou prešlo nie len bistro, ale aj jeho samotná zakladateľka. Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase - od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.
V podcaste sa dozviete:
Khairieh hovorí, že kľúčovým prvkom pre podmanenie si niche segmentu v gastre, bolo práve aplikovanie základov marketingovej stratégie a samotné vyvolanie zážitku z návštevy bistra. Ďalšie tipy a triky pre prevádzky v gastro segmente nám Krairieh prezrádza v podcaste.
Na záver nám Khairieh v súvislosti s marketingom odporúča: “Mali by sme sa neustále vzdelávať. Netreba sa však len hnať za novými trendami, ale pripomínať si aj to, prečo sme začali, teda základy marketingu a prečo to robíme.” Nechajte sa preniesť do príbehu arabského bistra v našom podcaste.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ