Zuzana Kovačič Hanzelová je redaktorka denníka SME, ktorá nám v podcaste porozprávala o budovaní jej osobnej značky a profilu na Instagrame.
„Veľká časť úspechu je autenticita.“
Zuzana Kovačič Hanzelová hovorí: “Sociálne média umožňujú to, že ľudia dávajú hneď spätnú väzbu. Veľká časť úspechu je autenticita.”
Osobná značka je proces komunikácie ľudí a ich kariéry ako značiek. Je to neustály proces rozvoja a udržiavania dobrého mena a dojmu z jednotlivca, skupiny alebo organizácie. Zatiaľ čo sebarozvoj sa realizuje cez osobný rast, pojem osobná značka sa definuje skôr ako forma akéhosi “vlastného balenia”.
V novej epizóde podcastu si rozoberieme tému osobnej značky novinárky. Práve u novinárov začína fungovať dobré meno. Zuzana očakáva, že ľudia si nebudú kupovať konkrétnu značku novín, ale obsah od konkrétneho novinára. Novinár bude musieť na svojom mene pracovať, a to nielen dobré písať, ale sa dostať aj medzi ľudí. Rovnako nastavenie by mali mať aj podnikatelia a zviditeľňovať sa.
Zuzana na svojom Instagrame popularizuje aj náročné témy. V podcaste nám hovorí jej prístup a návod na to, ako zjednodušiť komplexné a ťažko porozumiteľné témy pre širšie publikum. To sa často deje a využíva aj v marketingu.
V epizóde sa ďalej dozviete:
ako Zuzana budovala svoj instagramový profil
či budovanie osobnej značky prišlo náhodou alebo zámerne
čo jej v na instagrams funguje a čo nie
prečo majú podnikatelia problém sa medializovať
či novinárčina má svoje trendy
Zuzanu fascinuje, že aj nepopulárne témy sa dajú pekne prijať: “Keď vieš dobre komunikovať, vieš zmeniť nastavenie ľudí.”
O budovaní osobnej značky v praxi sa rozprávame aj v rozhovore s Oliverom Jakubíkom v ďalšej epizóde podcastu.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ