Kategórie
 
 
 
 
 

Branding & Naming - Stratégia značky

Značky máme radi. Či už ide o vývoj novej značky a jej postavenie na trhu, zmenu postavenia už existujúcej značky alebo prácu na jej parametroch (equity), kreatívu a riadenie portfólia - to všetko zvládame. Venujeme sa vypracovaniu návrhov pre názov značky - naming i vytvoreniu firemnej identity. Súčasťou stratégie značky je aj tvorba obsahu, ktorý je základom dobrej komunikácie. Či už ide o kontent na váš web, Facebook, rôzne články, blogy alebo brožúry, držíme sa hesla: Komunikuje všetko, čo robíte. Využite to pre seba!

Pri namingu vypracovávame jedinečné návrhy na názov spoločnosti, ktorý odráža potreby každého podnikania. Súčasťou služby je aj kontrola dostupnosti žiadaných domén. Prejdeme si spolu priority a podmienky, ktoré by mal váš hľadaný názov spĺňať. Zodpovieme si spolu pár dôležitých otázok z vášho podnikateľského zámeru a vašej vízie v podnikaní. Nový názov sa vám musí páčiť. Aj preto sa vopred dohodneme, ktoré slová máte alebo nemáte radi. Prípadne, ktoré prípony sa vám páčia. Budete si vyberať minimálne z 10 možností. Názov musí sedieť najmä vám. 

V prípade firemnej identity - brandingu pripravujeme komplexný vizuálny systém spoločnosti, ktorý definuje, akým spôsobom má vizuálne komunikovať so svojimi zákazníkmi. Cieľom je, aby sa odlíšila od konkurencie, komunikovala silné stránky firmy a spravila značku zapamätateľnou. Súčasťou je aj osveta, ako by ste mali s firemnou identitou správne pracovať a vypracovanie brand booku, v ktorom sa ukotvia zásady a definovanie základných pravidiel značky. Identitu často dopĺňa aj kľúčový vizuál, ktorý vašu firmu bude sprevádzať naprieč komunikáciou. Ten je v prípade záujmu možné navrhnúť ako doplnovú službu k vizuálnej identite.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia