Brand je značka a equity v preklade znamená majetok, ale jeden z prekladov je aj spravodlivosť. Sumarizuje v sebe a odkazuje na dôležitosť značky v mysli spotrebiteľa. Brand quity a brand value nie je to isté, napriek tomu, že sa to na prvý pohľad zdá.
„Brand quity a brand value nie je to isté.“
Anka Sabolová a Naďa Kacera sa budú rozprávať na tému brand equity a brand value. Brand equity, ako pojem, vlastne nie je možné preložiť ekvivalentom do slovenčiny. Brand je značka a equity v preklade znamená majetok, ale jeden z prekladov je aj spravodlivosť. Sumarizuje v sebe a odkazuje na dôležitosť značky v mysli spotrebiteľa. Brand quity a brand value nie je to isté, napriek tomu, že sa to na prvý pohľad zdá.
V podcaste sa ďalej dozviete:
či je dôležité, čo si myslíte o značke vy
ako vieme brand equity merať
aké atribúty brand equity pomáhajú merať
čo je znalosť, ako definujeme asociácie a čo je lojalita zákazníka
ako nám brand equity pomáha v managemente značky
či je tento prístup vhodný len pre veľké firmy
ako je spojená brand value s brand equity
ako sa počíta brand value
a ako zľavy cien majú vplyv na brand equity a brand value
Viac sa viete dočítať aj v našom blogu.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ