KOTLER V PRAXI 1. diel - 5 koncepcií marketingového riadenia

V prvej epizóde Kotler v praxi si povieme, akých 5 princípov prístupu k marketingu poznáme a prečo hovoríme o marketingovom riadení a nie len o marketingu.

„Marketing nie je aktivita, ale nikdy nekončiaci proces.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Philip Kotler je považovaný za najznámejšiu osobnosť marketingu vo svete. Radil a prednášal mnohým spoločnostiam o tom, ako uplatňovať ekonomické a marketingové princípy s cieľom zvýšiť svoju konkurencieschopnosť. Tajomstvo jeho úspechu tkvie v jeho schopnostiach ako prepojiť teóriu marketingu s praxou. Cieľom našej série Levosphere Kotler v praxi je prerozprávať jeho kultovú knihu - učebnicu Marketing Management, na ktorej vyrástlo niekoľko generácií marketérov, ekonómov či obchodníkov. Na praktických príkladoch si prejdeme jednotlivé kapitoly a vysvetlíme si všetky dôležité pojmy. 

Marketing je potrebný skôr ako je vyrobený produkt, založená firma, pripravené logo, schválený úver, stanovený rozpočet, alebo akékoľvek iné rozhodnutie. V prvej epizóde si priblížime aj:

  • čo Kotler považuje za prvý marketing od počiatku ľudstva

  • prečo hovoríme konkrétne o marketingovom riadení a nie len o marketingu

  • čo má spoločné marketingový mix a dobre namiešaný drink, alebo kolesá auta

  • akých 5 princípov prístupu k marketingu poznáme.

Marketing nie je aktivita, ale nikdy nekončiaci proces. A musíme zdôrazniť, že je rozdiel,  čo spotrebiteľ chce, čo potrebuje, čo si myslí, že chce a myslí, že potrebuje a čo naozaj nakoniec kúpi. A nájsť správny prístup je už know-how šikovného marketéra. :) V ďalšej epizóde si povieme viac o potrebách a túžbach spotrebiteľa a cieľoch marketingového systému.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ