Anka a Naďa odpovedajú na otázky,aký je rozdiel medzi employer brandingom a HR marketingom či ako budujú značky employer branding v praxi.
„Zamestnanci vás tiež musia kúpiť.“
Anka a Naďa hovoria: “Zamestnanci vás tiež musia kúpiť. Vyberajú si vás tak, ako spotrebiteľ produkty.”
Demografická krivka klesá a dopyt po kvalitných zamestnancoch rastie. Rast firiem priamo závisí na kvalitných zamestnancoch a ich nasadení. To platí nielen pre veľkú, ale aj malú firmu. Je všeobecne známe, že budovanie firemnej značky pomáha predaju našich produktov a služieb. Jej súčasťou je práve značka zamestnávateľa nazývaná aj employer branding, ktorá pomáha k získavaniu a udržaniu kvalitných zamestnancov. Základy týchto značiek musia byť rovnaké, lebo značka je len jedna.
Anka a Naďa odpovedajú aj na otázky:
Kto by mal a ako značku zamestnávateľa tvoriť, HR alebo marketing?
Dá sa robiť značka zamestnávateľa aj bez firemnej značky?
Aký je rozdiel medzi employer brandingom a HR marketingom?
Ako budujú značky employer branding v praxi?
To čo vnímame intuitívne, potvrdzujú aj štatistiky. Budovanie značky zamestnávateľa má svoju možno aj nevyčísliteľnú hodnotu. Viac sa viete dočítať aj v našom blogu.
Marketing má tak vybudované nástroje, že je škoda nevyužiť ich na to, aby sme sa stali atraktívnym zamestnávateľom.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ