Ján Gordulič priniesol na Slovensko stand-up commedy show pod názvom Silné reči. V podcaste ho spovedáme o tom, ako to prebiehalo a ako sa mu zo Silných rečí podarilo vybudovať tak silný brand.
„zistil som, že do marketingu musíme investovať, inak to nejde“
Ján Gordulič priniesol na Slovensko stand-up commedy show pod názvom Silné reči. V podcaste ho spovedáme o tom, ako to prebiehalo a ako sa mu zo Silných rečí podarilo vybudovať tak silný brand.
V podcaste sa dozviete:
aký humor majú radi Slováci a čo je pre Slovákov cez čiarku
či je humor v rôznych krajinách rozdielny
aké hranice v humore má stand-up a či vôbec nejaké hranice sú
ako Ján priniesol na Slovensko tento nový koncept
ako riešia svoj marketing a budovanie značky
či sú vystúpenia ťahané silou značky, alebo konkrétnymi komikmi
či sú vystúpenia 100% pripravené, alebo je tam priestor aj na improvizáciu
Začiatky Silných rečí siahajú ešte do roku 2008, kedy si Ján povedal, že na Slovensku vyskúša robiť stand-up. Začiatky však bývajú ťažké a inak to nebolo ani v ich prípade. Prvé vystúpenia boli podľa Jána hrozné. Ľudia sa chceli smiať, ale nebolo na čom. Postupne to však sprofesionalizovali a začali si budovať svoju značku.
„Keby mi niekto povedal, že mám dávať 2000€ mesačne na marketing, tak mu poviem, že určite nie. Zistil som však, že to bohužiaľ toľko stojí. Je to vec, ktorej sa nevyhneme a musíme to robiť.“
Silné reči sa dostali dokonca aj na televízne obrazovky, kde natočili 26 dielov. Aký zmysel mala pre Jána účasť v televízií a ako to vidí s odstupom času, nám prezrádza v rozhovore.
Ján nám odkazuje, aby sme boli vo všetkom vrátane komunikácie úprimní, pretože veľa značiek to nerobí. Nemáme sa na nič hrať, pretože sa na to príde.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ