DiXi - Môžu konzervatívni zákazníci ovplyvniť redizajn značky?

Rozhovor o tom, ako sa značke DiXi podarilo stať najpredávanejšou značkou roka medzi šampónmi.

„Je veľmi zložité spojiť dlhoročnú tradíciu s inováciami, no DiXi sa to podarilo.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Ivan Milý mal len 26 rokov, keď v r. 1991 založil firmu Herba Drug v Smižanoch. O tri roky na to import a distribúciu vystriedalo spustenie vlastného výrobného závodu. Následne v roku 2010 odkúpil viacero značiek a ich receptúr. Boli to značky ako Nubian, Barbus a medzi nimi aj hlavný pilier biznisu – značka DiXi . V podcaste sa rozprávame o tom, ako sa im práve z tejto značky podarilo urobiť najpredávanejšiu značku roka medzi šampónmi.

V podcaste sa dozviete:

  • čo p. Ivana presvedčilo ku kúpe jednotlivých značiek a ich receptúr, a čo bolo potrebné urobiť, aby ich efektívne uviedli do života
  • aká bola cesta značky DiXi
  • ako sa im podarilo až šesťnásobne zvýšiť predaj značky DiXi
  • ako pristupujú k vývoju nového produktu
  • a tiež akú rolu zohráva pre značku uveriteľnosť a čo si pod ňou predstaviť

Značku DiXi poznajú ešte naše staré mamy, avšak je veľmi zložité spojiť dlhoročnú tradíciu s inováciami. Značke DiXi sa to šikovne podarilo, pretože sa stala najpredávanejšou značkou šampónov na slovenskom trhu. Čo však stojí za jej príbehom úspechu? 

Je to príbeh o kúpe “zaprášených” značiek, v ktorých p. Ivan Milý videl “rodinné striebro”, ktoré potrebovalo len oprášiť prach a preleštiť. Aj v tomto príbehu marketing zohrával dôležitú úlohu, ale ako zabezpečiť predaj produktov, keď nemáte dostatok finančných prostriedkov na jeho začlenenie do procesu? Odpoveď nájdete v podcaste. 

Na záver nám p. Ivan dáva odporúčanie s marketingom. Hovorí, že nie je marketér, ale emotívny človek. V marketingu nám odporúča odpovedať si na dve základné otázky, ktoré dajú výrobku zmysel. Prvou je to, prečo ideme produkt vyrábať a druhou je to, prečo by si ho mal zákazník kúpiť. Ak si vieme odpovedať na tieto 2 otázky, potom má výrobok zmysel.  Zároveň nám radí, aby sme boli uveriteľnými, pretože faloš zákazník časom rozozná. Mali by sme vyrábať len produkty, ktoré zákazníkovi robia dobro, nie ho zotročujú.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ