Čo je potrebné pre správny rozbeh YouTube kanálu ?

František Kozáček je YouTube špecialistom. Rozprávame sa o nastavení YouTube, tvorbe obsahu, organickom aj platenom budovaní YouTube, ale napríklad aj to, ako vytvoriť názov. V rozhovore nám prezrádza, aké zázraky sa dajú robiť na YouTube, aby nám fungoval náš kanál.

„Stratégia je dôležitá aj na YouTube, pretože nemôžeme tvoriť akékoľvek videá“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

František Kozáček je YouTube špecialistom. Spolupracuje s veľkými značkami, akými sú napríklad Kuchyňa Lidla, či Spievankovo. Je zakladateľom VIDEO ACADEMY, pretože chce, aby čo najviac lídrov na Slovensku aj v Česku už nemuselo ísť na YouTube cestou pokus-omyl. Zároveň buduje aj niekoľko vlastných globálnych YouTube kanálov v angličtine, kde zatiaľ najúspešnejší má aktuálne 166-tisíc odberateľov a výkon v priemere 800-tisíc pozretí mesačne.

František má obrovské skúsenosti s YouTubom, o ktoré sa s nami podelil. V rozhovore nám prezrádza, aké zázraky sa dajú robiť na YouTube, aby nám fungoval náš kanál. Rozprávame sa o jeho nastavení, tvorbe obsahu, organickom aj platenom budovaní YouTube, ale napríklad aj to, ako vytvoriť názov. Odhaľuje nám aj štatistiky o Slovensku, ktoré nie sú bežne dostupné.

V rozhovore sa dozviete:

  • ako sa YouTube vyvíja a či je stále zaujímavý pre ľudí aj firmy

  • koľko je na Slovensku mesačných používateľov a koľko videí je vzhliadnutých za mesiac

  • aká cieľová skupina z hľadiska demografie sa na YouTube nachádza

  • aké 3 priority, čo chce dosiahnuť, má YouTube

  • podľa čoho sa meria a vyhodnocuje úspešnosť videí na YouTube

  • aký obsah ľudia najviac sledujú na YouTube

  • čo všetko by sme mali vedieť a urobiť pred založením YouTube kanála

  • čo je potrebné na to, aby sme mohli začať tvoriť obsah na YouTube

  • ako vytvoriť názov na YouTube, ktorý bude vyhľadateľný

YouTube je druhým najväčším vyhľadávačom na svete a s prvým Googlom sú navzájom prepojení, vďaka čomu sa vieme ľahšie so svojimi videami dostávať aj do výsledkov vyhľadávaní v Google. Navyše keď budeme tvoriť zaujímavý a hodnotný obsah, zvyšujeme si pravdepodobnosť, že sa na YouTube budeme aj viac zobrazovať. Nemali by sme však robiť akékoľvek videá, ale dôležité je k tomu pristupovať strategicky a tvoriť také videá, ktoré majú potenciál priniesť čo najväčší výkon.

Dôležitou vecou, ktorá vychádza aj zo štatistík, je to, že ľudia používajú YouTube na to, aby sa rozhodovali o nákupe. Keďže ľudia stále chodia na YouTube a je pre nich zaujímavý, má zmysel, aby tam boli prítomné aj firmy.

František odkazuje na záver:

„Jedna dôležitá vec, ktorou sa riadim nie len v marketingu, ale aj v živote je to, aby vyhrával každý. Platí to aj pre YouTube. YouTube kanál je úspešný vtedy, keď vyhráva divák, YouTube ako platforma a aj my ako firma. Prajem nám, nech sa nám darí hľadať také riešenia, pri ktorých vyhrávame všetci a robme veci tak, aby bol náš svet lepší.“

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ