Karty Neuromarketing v praxi

„Myslíte si, že reklama na vás nefunguje?“
„Že nikto s vami nedokáže manipulovať?“

V skutočnosti sme veľmi ľahko ovplyvniteľní. Skúsení marketéri ovládajú mnoho trikov a fínt, ako ľudí jemne a nenápadne poštuchnúť. S touto hrou nahliadnete zákazníkom do hláv aj vy.

AUTORI
Filip Kuna a Veronika Šustrová
ROK VYDANIA
2021
POČET HRACÍCH KARIET
32+1
26 €

„Ako môžem predávať a zarábať viac?“

Pochopte, čo sa deje v hlavách zákazníkov a predáte im viac! Cieľom tejto hry je, aby ste predali viac zákazníkom, za viac peňazí, častejšie.

Kartová hra Neuromarketing v praxi pozostáva z 32 hracích kariet a 1 nehracej karty venovanej experimentovaniu.

01

Pre koho je hra určená?

Je vhodná pre kolektív, napr. na brainstorming na firemných poradách, do škôl na vyučovanie, ale pokojne si ju môžete zahrať aj doma sami so sebou (áno, čítate dobre, spoločenská hra pre jedného!).

02

Aký je cieľ hry?, prečo je dôležitá sila značky?

Hra nemá víťaza, nechcete sa poraziť navzájom, ale spoločne chcete byť lepší ako konkurencia. Cieľ je teda jediný – aby ste zarobili viac peňazí, do firmy či pre seba samých.

03

Čo k hre potrebujem?

Mobil, prípadne počítač s internetovým pripojením a miesto, kam si môžete zapisovať poznámky.

04

Koľko času potrebujem?

Na prípravu potrebujú všetky skupinky cca 20 – 25 minút času. Každá skupinka potom potrebuje cca 5 – 10 minút na prezentáciu, a následne máte ľubovoľne dlhý čas na spoločnú diskusiu.

Pozrite si ukážku kariet, aby ste vedeli, čo čakať.

Na karte je vždy uvedený názov konkrétneho efektu/klamu aj s QR kódom/linkom na stránku, kde je detailne rozpísaný, s bližšími príkladmi a aj praktickou úlohou pre vás. Vaším cieľom bude zamyslieť sa, ako dané skreslenie využiť vo svoj prospech, aby ste viac zákazníkom predali za viac peňazí a častejšie.

Pozrite si ukážku

01

Rozdeľte sa do skupiniek.

02

Každá skupinka si vylosuje jednu kartičku.

03

Máte 10 minút na štúdium materiálov, na ktoré odkazuje daná kartička.

04

Máte 10 minút na to, aby ste vymysleli čo najviac nápadov, ako danú vedomosť využiť v praxi. Majú to byť také idey, ktoré vám pomôžu predať čo najviac vašich produktov.

05

Zo všetkých návrhov si vyberte 2 – 3 tie najlepšie.

06

Odprezentujte ostatným skupinám klam, resp. skreslenie, ktoré ste si na svojej karte vytiahli.

07

Odprezentujte konkrétne návrhy, ktoré by ste hneď zajtra začali realizovať.

08

Najlepšie návrhy si zapíšte a na konci hlasujte, ktorý sa vám páčil najviac (jeden človek môže hlasovať za ľubovoľný počet nápadov).

09

Víťazný nápad zrealizujte (a spočítajte, koľko peňazí navyše ste zarobili).