Kategórie
 
 
 
 
 

Trade Marketingová stratégia

Vypracujeme vám stratégiu, ktorej cieľom je zvýšiť dopyt a predaj v distribučnom kanáli (predajca, veľkoobchod, obchod, HoReCa). Dôležité je v nej zohľadniť jednotlivé charakteristiky customer a shopper marketingu. Odporúčame ju predovšetkým pre B2B biznis.

Shopper marketing stratégia (zákazníci v obchode – nakupujúci) slúži na spoznanie, zaujatie a udržanie si vašich zákazníkov. Pripravíme vám návrh stratégie, vďaka ktorej sa potenciálni klienti stanú kupujúcimi vašich a nie konkurečných produktov.

Customer marketing stratégia (predávajúci) vám pomôže, ako zaujať, predávať a dlhodobo spolupracovať s vašimi zákazníkmi. Návrh stratégie vám ukáže, ako môžete efektívne spolupracovať s klientmi (predajcami) vo vašom distribučnom kanáli. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia