Reklama postavená na príbehu predáva

Pavol Minár, zakladateľ Inspirations Minar, pracoval ako reklamný stratég v Istropolitana Ogilvy a brand storyteller v Zaraguza.

„Prečo fungujú príbehy?“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Pavol Minár, zakladateľ Inspirations Minar, pracoval ako reklamný stratég v Istropolitana Ogilvy a brand storyteller v Zaraguza.

Prečo fungujú príbehy? Pretože už z evolučného pohľadu chceme všetkému porozumieť. Platí, že ľudská psychika sa nemení, len je prispôsobená danej dobe. Príbehy sa teda nemenia, ale mení sa ako sú prerozprávané.  Preto aj z historického pohľadu reklama silno vypovedá o dominujúcej kultúre v danej dobe.

V podcaste objasníme, že sila využitia príbehu je v tom, že chceme vec dopozerať, dopočúvať a zistiť ako to skončí. Dozvieme sa, že každý príbeh zapadá do jednej zo 7 štruktúr a zadefinujeme si archetypálny spôsob rozprávania. Pavol prezradí, čo presne potrebujeme, aby sme vedeli postaviť účinnú  reklamu na príbehu. Popíšeme si detailne pojem kategorická ortodoxia a zároveň na praktických príkladoch Dove a Harley-Davidson si ukážeme, prečo sa využíva a ako reklama komunikuje.

A čo s tým celým majú Vianoce? Akú knihu Pavol píše? Alebo, čo je postreklamný stav?  Aj toto s dozviete sa, keď si vypočujete dnešný podcast plný informácií a vedomostí.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ