Kategórie
 
 
 
 
 

Pretty Photography

Výzva:

Úspešní fotografi Zuzana Gavulová a Peter Frolo sa rozhodli zadefinovať svoj štýl a umenie svadobného fotenia pod názvom Pretty Photography. K tomuto názvu potrebovali definovať identitu značky, pripraviť obsah a štruktúru webu. To však nie je možné kvalitne pripraviť bez definovania marketingovej stratégie.

Čo sme urobili:

Prešli sme spolu hĺbkovým rozhovorom a zadefinovali sme ich „Why“ (Prečo). Následne sme si dôkladne zanalyzovali konkurenciu vrátane zahraničnej. Využili sme aj analýzu 4P, segmentáciu, definovanie konkurenčnej výhody, cieľovej skupiny a to všetko nás doviedlo k finálnemu positioningu značky Pretty Photography. Ten sme ukotvili v brand pyramíde, kde je zachytená aj esencia značky a tá vyústila do claimu Pretty Photography – krásna.prirodzená.snová. Záverom bol briefing grafickej dizajnérky a výsledkom je dnes nádherná vizuálna identita.

Spätná väzba:

S Ankou a Naďou sme sa prvýkrát stretli na sedení u klienta, na ktorom prezentovali jeho projekt. Keď sme si ho vypočuli, hneď sme tušili, že niečo podobné potrebujeme na posun nášho vlastného projektu. Bolo to správne tušenie. Čas, energia a práca, ktoré sme spoločne venovali Pretty Photography, sa nedajú nahradiť ničím iným. Anka a Naďa vniesli do našich myšlienok nový vietor. Pozreli na na veci z iných strán a s nadhľadom. Navrhli nám dlhodobé vízie, o ktorých sme nemali ani len predstavu. Našim slovám, myšlienkam a cieľom dali formu. Pristupovali k práci ľudsky, ale čo bolo zaujímavé aj vedecky. Nebola to pre nás “len” ich práca, ale aj zaujímavý proces ako pochopiť a rozvíjať svoj vlastný biznis. Predčili všetky naše očakávania a veľmi si ceníme, že vo svete veľkých firiem a korporácií sa našlo šikovné a odborne zdatné duo, ktoré dokáže pracovne pomôcť a posunúť aj malý lokálny projekt. Stali sa naším partnerom!

Majiteľka: Zuzana Gavulová
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia