Levosphere sme oslovili na tvorbu Biznis Marketingovej Stratégie pre našu začínajúcu značku Conversiana. Mali sme v hlavách nápad, ale potrebovali sme mu dať jasné smerovanie. Zároveň sme riešili problém, ako skĺbiť to, že chceme cieliť na ľudí so syndrómom dráždivého čreva a aj na ľudí, ktorí žijú aktívnym životným štýlom a urobiť to tak, aby to nebolo pre nikoho z nich mätúce. S celou spoluprácou sme boli veľmi spokojní. Dievčatá nám ukázali, čo sa deje v našom segmente a akú pozíciu na trhu vieme obsadiť s našou značkou. Pripravili nám stratégiu, ktorá je jedinečná len pre našu značku. Upravili nám naše portfólio produktov, v ktorom sme sa pred tým nevedeli zorientovať a nastavili cenotvorobu tak, aby sme vedeli koľko máme predávať a za koľko, aby sme sa dostali tam, kam chceme. Čaká nás síce dlhá cesta, ale vďaka stratégii vieme, kam kráčame a ako máme kráčať. Bolo to jedno z najlepších rozhodnutí.
Ing. Martin Puci, zakladateľ značky Conversiana