Kategórie
 
 
 
 
 

RC Kramárik

Výzva:

Centrum pre rodiny s deťmi stálo pred neľahkou, ale v praxi často situáciou. Nachádzalo sa v štádiu, kedy už pominula počiatočná eufória z jeho vzniku, dochádzali nápady, bolo sa treba sťahovať a stále viac ľudí dávalo ruky preč od chodu materského centra. Chýbala motivácia i predstava, čo s ním ďalej.

Čo sme urobili:

Hĺbkovým rozhovorom sme vyspovedali zakladateľky a získali potrebné poznatky o centre. Dôležité bolo definovať rozdielnosti v prístupe k marketingu, kedže šlo o neziskovú organizáciu a platia tam iné motivácie ako v komerčnej sfére. Uskutončnili sme marketingový audit, ktorý detailne skúmal procesný model fungovania a personálne otázky centra. Zároveň sme uskutočnili prieskum spokojnosti a pripravili sme biznis marketingovú stratégiu na ďalšie 3 roky a plán konkrétnych aktivít na 1 rok. Ten zahŕňal aj riešenie motivácie, nábor nových členiek, ciele, procesy a všetko, čo Kramárik v tom čase potreboval pre naštartovanie budúcich projektov. Veľkou súčasťou bol aj workshop s členmi Kramárika a vytvorenie komunikačnej stratégie. Vznikla kreatívna myšlienka, ktorá sa využila už pri zariaďovaní nového interiéru a následne sa premietla aj do komunikácie smerom k návštevníkom. Kramárik – aby materská bola naozaj dovolenkou.

Spätná väzba:

Anka s Naďou sú skvelý zohratý tím marketingových expertiek, ktoré sa snažia v prvom rade pochopiť vašu víziu a na základe toho vám priamo na telo ušijú tú najlepšiu marketingovú stratégiu. No nielen to. Zároveň vám poradia, ako efektívnejšie viesť vašu firmu. Pre nás má projekt veľkú výpovednú hodnotu a dúfame, že postupne všetky ich návrhy a rady využijeme aj v praxi. Veľmi sa nám páčilo, že v projekte šitom priamo pre nás, nešlo iba o marketingové návrhy a nápady. Zaoberali sme sa ním v širšom kontexte a jeho súčasťou sú návrhy, čo máme spraviť, aby naše centrum fungovalo lepšie aj po organizačnej stránke. Keďže som pred tým nikdy neprišla priamo do kontaktu s marketingom, bolo som ohromená tým, koľko veľa vecí sa v organizácii rieši, posudzuje a vyhodnocuje.

Konateľka: Lucia Gregorová
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia